ماندن درویش بهترین تصمیم هیأت مدیره جدید بود

کرمانی مقدم: هر تیمی در شهر قدس به پرسپولیس می‌بازد

ناصر قراگزلو
خبرنگار

 مرتضی کرمانی مقدم معتقد است تیم پرسپولیس با گاریدو به وحدت تاکتیکی خوبی رسیده و سرمربی اسپانیایی به لحاظ فنی و اخلاقی تسلط خوبی روی تیم پیدا کرده است.
 
 در خصوص بازی پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان در ورزشگاه شهر قدس چه صحبتی دارید؟
در ورزشگاه شهر قدس هر تیمی مقابل پرسپولیس ظاهر شود بازنده خواهد بود و تیمی در آن ورزشگاه در بازی مقابل تیم ما برنده خارج نخواهد شد. به نظرم پرسپولیس روزهای خوبی را سپری می‌کند و در چنین شرایطی حتماً می‌تواند کارهای خارق‌العاده‌ای مانند قهرمانی در لیگ را تکرار کند و حتی به قهرمانی در لیگ نخبگان برسد.
 اما سپاهان چهار امتیاز از پرسپولیس بیشتر گرفته و شرایط برای تکرار قهرمانی سخت به نظر می‌رسد؟
کسب قهرمانی هر سال سخت است اما پرسپولیس متخصص موفقیت در روزها و بازی‌های سخت است. مثلاً همین سپاهان فصل قبل هم چند امتیاز از پرسپولیس پیش بود اما دیدید که در نهایت قافله را باخت و پرسپولیس باز هم قهرمان شد.
 بضاعت فنی پرسپولیس را به لحاظ بازیکن چگونه ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و شاید در تنها پستی که کمبود بازیکن دارد پست هافبک طراح باشد؛ هر چند به نظرم اگر نتوانند هافبک طراحی جذب کنند. سعید مهری هم بازیکنی است که می‌تواند در آن پست خوب بازی کند.
 در خصوص بازی بعدی پرسپولیس که مقابل چادرملو بازی خواهد کرد چه صحبتی دارید؟
چادرملو تیم تازه راه یافته به لیگ برتر است که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. من بازی با چنین تیمی را هم برای سرخپوشان سخت نمی‌دانم هر چند هر تیمی که مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شود با همه توانش بازی می‌کند اما پرسپولیسی که من می‌بینم کمتر تیمی قادر به مقابله با آن خواهد بود.
 در رابطه با گاریدو و عملکرد این مربی در پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
گاریدو مربی خوبی است و با سیستم 3-3-4 که مقابل الاهلی بازی کرد، به کار مربی اسپانیایی بیشتر ایمان آوردم. سرمربی پرسپولیس واقعاً نترس است و نشان داده که مربی خوب و قدرتمندی است و قادر است که کارهای بزرگی را با تیمی که ساخته انجام دهد.
 با وجود تیم‌هایی که در لیگ نخبگان حضور دارند چقدر شانس برای موفقیت پرسپولیس از این مرحله گروهی قائل هستید؟
با بازی قدرتمندانه‌ای که من از پرسپولیس دیدم به نظرم حتماً از گروهش صعود خواهد کرد و در مراحل بعدی هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
 در خصوص تغییرات هیأت مدیره چه نظری دارید؟
من شناختی از اعضای هیأت مدیره ندارم اما باید بگویم بهترین اقدام هیأت مدیره جدید ابقای درویش بود، چرا که انصافاً خوب کار کرده و به همین دلیل واقعاً حقش بود که دوباره بماند و ابقا شود.

جستجو
آرشیو تاریخی