صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو - ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

خبر

پورعلی‌گنجی بعد از دربی برمی‌گردد
ایوب و اورونوف به دربی می‌رسند
اوستون اورونوف و ایوب العملود دو بازیکنی که مصدومیت‌شان بشدت موجب نگرانی کادرفنی و هواداران پرسپولیس به جهت در پیش بودن بازی حساس دربی شده بود به بازی چهارشنبه خواهند رسید. قطعاً نرسیدن آنها به شرایط بازی موجب مشکلاتی در فاز تهاجمی و دفاعی پرسپولیس برای دربی حساس پایتخت می‌شد اما آخرین اخبار از وضعیت این دو بازیکن حاکی از آن است که با تلاش پزشک پرسپولیس که تمهیدات ویژه‌ای برای درمان این دو بازیکن در نظر گرفته هر دو بازیکن مصدوم قطعاً به دربی 104 می‌رسند و مشکل مصدومیت‌شان برطرف خواهد شد.در خصوص پورعلی‌گنجی اما موضوع تا حدودی متفاوت است و این بازیکن برای دربی مهیای بازی نیست و طبق آخرین اخبار بعد از دربی برمی‌گردد. در این رابطه البته گاریدو تنها شخصی است که در خصوص سه بازیکنی که از آنها نام برده شد و آخرین وضعیت‌شان تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.


بازگشت عملود به تمرین گروهی
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت 10:30 دقیقه شروع شد که این تمرین یک میهمان ویژه داشت. پایان رأفت مهاجم بلندبالای دهه‌های ۷۰ و ۸۰ پرسپولیس در محل تمرین سرخ‌پوشان حضور یافت و با اعضای تیم دیدار و گفت‌و‌گو و برای آنها در بازی دربی و دیگر مسابقات داخلی و آسیایی آرزوی موفقیت کرد. تمرین دوشنبه پرسپولیس ۶۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان بعد از راندو در قالب سه گروه، به مرور کارهای تاکتیکی و شوتزنی پرداختند. مرتضی پورعلی‌گنجی و اوستون اورونوف زیرنظر کادر پزشکی تیم، برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال کردند اما ایوب العملود مدافع مراکشی پرسپولیس که از چند روز پیش تمرینات خود را زیرنظر کادر پزشکی دنبال می‌کرد، به تمرینات گروهی اضافه شد و پا به پای بازیکنان، در تمام مراحل تمرین، حضوری فعال داشت. پرسپولیس، امروز(سه‌شنبه) آخرین تمرین قبل از دربی پایتخت را انجام داده و پس از آن، با پرواز چارتر، تهران را به مقصد اراک ترک خواهد کرد.


اظهارنظر امیدوارکننده آخوندی
محمد آخوندی که سابقه حضور در وزارت ورزش و هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد، ضمن بازگشت به این باشگاه رئیس هیأت مدیره هم شد.
آخوندی در نخستین روز کار خود در باشگاه پرسپولیس ضمن تأکید بر اینکه درویش سخنگو است، با توجه به اینکه در شورای شهر تهران هم حضور دارد، در مورد وضعیت زیرساخت‌های این باشگاه هم توضیح داد: در شورای شهر ششم اتفاقی افتاد و آن، این بود که ورزشگاه شهید کاظمی را قانونی کردیم و در صحن شورا تصویب کردیم و الان وزارت ورزش باید پیگیری کند که این دو ورزشگاه به دو باشگاه منتقل شود. وی افزود: چیزی که قبلاً اعلام شده بود و مدیران وقت ورزش هم تأکید داشتند، این بود که دو ورزشگاه متعلق به دو باشگاه است. اما ما روال قانونی را طی کرده و مصوب کردیم و الان ادامه مسیر و اینکه رسماً تحویل دو باشگاه شود، برعهده وزارت ورزش است.


دو اتفاق مهم در نشست هیأت مدیره
با اعلام پیمان حدادی در نشست یکشنبه شب هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بحث افزایش سرمایه مطرح و قرار شد در جلسات آینده به یک عدد مشخص برسند تا فرایند افزایش سرمایه رخ بدهد. وی اعلام کرد، وقتی این اتفاق انجام شود می‌توانیم درباره درآمدهای ثابت و همیشگی کارهای مؤثری انجام بدهیم. اتفاق مهم دیگر تشکیل پنج کمیته زیرنظر هیأت مدیره باشگاه پرسپولس به نام‌های کمیته حسابرسی، کمیته ریسک، کمیته انتصابات، کمیته حقوقی و کمیته اقتصادی بود که اعضای آنها در جلسات آتی معرفی می‌شوند.


درآمدزایی فقط با تبلیغ روی لباس
پیمان حدادی در پاسخ به سؤالی مبنی بر توضیح درباره درآمدزایی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که داریم، فعلاً تبلیغات روی لباس تنها منبع درآمدزایی ماست و بحث تبلیغات محیطی هم هست که ما اختلاف حساب داریم و چند بار با سازمان لیگ مکاتبه کردیم و متأسفانه پاسخ روشنی به ما نداده‌اند. ما حق خود را از هر شخص حقیقی و حقوقی خواهیم گرفت. اعداد درآمدی را باید از سامانه کدال اعلام کنیم. از بحث برند نیز درآمدی داشتیم. او همچنین گفت: به دنبال این هستیم از فوتبال پایه هم درآمد کسب کنیم. باشگاه پرسپولیس اکنون خصوصی است. سه میلیون و پانصد هزار دلار از AFC‌ طلب داریم که امیدواریم بتوانیم آن را بگیریم.


2400 روز بدون شکست در دربی
سرخپوشان در ۱۶دربی گذشته خود در جریان وقت‌های قانونی متحمل شکست نشده‌اند. آخرین بازی که استقلال در جریان بازی، دربی را به سود خود پایان داد به بیش از ۶ سال‌ونیم قبل و دهم اسفند سال ۱۳۹۶ بازمی‌گردد. روزی که باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می‌شد. پرسپولیس از آن روز تا مسابقه روز چهارشنبه، دوهزار و ۴۰۰ روز است که در جریان وقت‌های بازی، متحمل شکست نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی