صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو - ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

یک-هیچ با گل علیپور می‌بریم

درخشان: اصلاً به بدیمنی زمین اعتقاد ندارم

ناصر قراگزلو/ حمید درخشان با رد این ادعا که بازی در اراک به دلیل شکست‌های پرسپولیس در چند سال اخیر بار روانی منفی را در دربی به این تیم وارد خواهد ساخت، گفت: پرسپولیس در بازی قبلی‌اش تیم اراک را شکست داد و همه می‌دانند که تیم ما نسبت به حریفش به مراتب نفرات بهتری دارد. حالا به هر دلیلی در چند بازی، پرسپولیس به این تیم باخته در حالی که حتی درچند بازی هم برتر از تیم اراکی بوده اما به برد نرسیده که نمونه‌اش هم بازی در جام حذفی بوده است.
درخشان تأکید کرد: به هیچ وجه من بعضی از القاب مانند گربه سیاه و بدیمن بودن یک زمین برای یک تیم را قبول ندارم. به همین دلیل قاطعانه معتقدم یک تیم اگر به لحاظ فنی خوب و قوی ظاهر شود، هیچ چیزی نمی‌تواند برد آن تیم را تحت تأثیر قرار دهد. بقیه مسائل تلقین و خرافات و مسائل خودساخته است. به همین دلیل پرسپولیس همان‌طور که در بازی قبلی‌اش خیلی راحت تیم اراکی را شکست داد این بار هم در اراک می‌تواند در دربی بهترین نمایش ممکن را ارائه داده و از لحاظ فنی نمایشی در خور نام و شأن باشگاه ارائه دهد.
کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص نقش اورونوف و احتمال غیبت این بازیکن و تأثیرش در دربی گفت: اورونوف بازیکن خیلی خوبی است و اگر او نباشد تا حدودی شرایط پرسپولیس را تحت تأثیر قرار خواهد داد. هر چند بازیکنانی مانند عالیشاه و سعید صادقی هم هستند که می‌توانند در آن منطقه نمایش خوبی ارائه دهند.
مربی سابق پرسپولیس در رابطه با شانس بیشتر یک تیم از بین دو تیم سرخابی برای پیروزی در دربی گفت: نتیجه فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است اما شرایط فنی پرسپولیس بهتر از استقلال است و آرامش خوبی بر تیم و کادرفنی حکمفرماست؛ در حالی که در تیم استقلال شرایط متفاوت است و کادرفنی این تیم به دلیل مساوی اخیر و بعضی از اختلاف‌های دیگر تحت فشار هستند اما پرسپولیس از لحاظ روانی و فنی برای دربی و پیروزی از شرایط بهتری بهره می‌برد.
بازیکن سابق پرسپولیس در پایان در رابطه با پیش‌بینی‌اش از دربی حساس 104 گفت: به نظرم پرسپولیس با یک گل اختلاف استقلال را در دربی شکست خواهد داد؛ گلی که به احتمال زیاد علیپور به ثمر خواهد رساند.

جستجو
آرشیو تاریخی