صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه - ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۴

باروحیه از سفر به هلند

لورکوزن به کسی رحم نمی‌کند

بایرلورکوزن در بازگشت به لیگ قهرمانان موفق بود و امروز عصر در بازی با ولفسبورگ بای آره نا به دنبال سومین پیروزی متوالی خود است. تیم ژابی آلونسو از سه بازی قبلی خود در بوندس‌لیگا شش امتیاز گرفته و 4 بر صفر در زمین فاینورد برنده شد. ولفسبورگ اما فصل را خوب شروع نکرده و در رده سیزدهم قرار دارد.
لورکوزن در هلند بسیار مقتدر بود و با چهار گل برتری نیمه اول را به پایان رساند. فلورین ویرتز ستاره تیم بود که دو گل زد. مربی اسپانیایی بعد از بازی گفت تیمش جدی و مؤثر بوده و انعطاف‌پذیری بازیکنانش در جریان مسابقه را تحسین کرد. هفته قبل در آخرین بازی بوندس‌لیگا هم 4 بر یک هوفنهایم را شکست دادند با 60 درصد مالکیت توپ و ایجاد پنج موقعیت عالی گلزنی در حالی که حریف تنها یک فرصت گلزنی در کل مسابقه داشت.
لورکوزن فصل را عالی شروع کرده و در شش بازی رسمی 16 گل زده و در میان 18 تیم حاضر در بوندس‌لیگا بیشترین لمس توپ در محوطه جریمه رقبا و بیشترین موقعیت خطرناک ایجادشده متعلق به این تیم است. اما برای آلونسو نگران‌کننده است که تیم در پنج بازی آخرش هفت گل خورده و در 16 بازی رسمی آخر تنها پنج کلین‌شیت به نامش ثبت شده. البته سه هفته قبل رکورد شکست‌ناپذیری تیم در بوندس‌لیگا شکسته شد و بعد از 36 مسابقه در لیگ آلمان باختند.
میهمان امروز در باخت 2 بر یک هفته قبل مقابل آینتراخت فرانکفورت چهار موقعیت خوب به حریف داد و 14 بار به سمت دروازه‌اش ضربه زدند که دو تا به تیرک خورد. اگرچه رالف هاسن هاتل عملکرد داور در پنالتی دادن به حریف در دقیقه 82 را عامل شکست تیمش دانست اما واقعیت این است که گرگ‌ها در سه بازی‌شان در لیگ 42 ضربه به سمت دروازه‌شان روانه شده و در رده‌بندی تیم‌های آلمانی با بیشترین موقعیت گل برای حریفان در رده پنجم قرار دارد. ولفسبورگ البته در بازی اول به بایرن مونیخ باخت در دیداری که دردسرهای زیادی برای غول باواریایی درست کردند. روند اخیر ولفسبورگ خوب نبوده و این تیم در 22 بازی آخرش 11 باخت، شش تساوی و تنها پنج برد داشته است.
جستجو
آرشیو تاریخی