صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنجاه - ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۴

طلسم خانگی 17 ساله ویارئال

چشم بارسلونا به ساق‌های یامال

اوج بازی‌های هفته ششم لالیگا امشب در استادیو دلا سرامیکا برگزار می‌شود و ویارئال میزبان بارسلونا است. میهمان با پنج پیروزی در پنج بازی اول فصل صدرنشین است اما میهمان هم شروع قدرتمندی داشته و بدون باخت 11 امتیاز گرفته است.
ویارئال فصل قبل هشتم شد که ناامیدکننده است چون بعد از فصل 2019-2018 که در رده چهاردهم قرار گرفتند، دو بار پنجم و دو بار هفتم شدند. اما آنها با سه برد و دو تساوی فصل را خوب آغاز کرده‌اند. تیم مارسلینو در هفته اول با اتلتیکومادرید 2 بر 2 مساوی کرد و دو برد پشت سر هم مقابل سویا و سلتاویگو به دست آورد. بعد در والنسیا مساوی شدند و هفته قبل هم مایورکا را 2 بر یک شکست دادند که آیوس پرس گل پیروزی را در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده به ثمر رساند.
زیردریایی زرد به دنبال پیروزی خانگی برابر بارسلونا برای اولین بار بعد از اکتبر 2007 است هر چند این تیم توانسته در آخرین دیدار با آبی‌اناری‌پوشان در هفتم بهمن گذشته 5 بر 3 برابر میزبان خود به پیروزی برسد.
بارسلونا اما پنجشنبه شب در نخستین بازی‌اش در لیگ قهرمانان این فصل برابر موناکو 2 بر یک شکست خورد. در واقع اخراج اریک گارسیا در دقیقه دهم شب بسیار سختی را برای شاگردان هانسی فلیک رقم زد و اگرچه توانستند با نخستین گل لامینه یامال در لیگ قهرمانان، بازی را به مساوی بکشانند اما موناکو دقیقه 71 گل برتری را زد و نتیجه را تا پایان حفظ کرد.
اما فرم بارسلونا در لیگ این فصل فوق‌العاده بوده و با پیروزی برابر والنسیا، اتلتیک بیلبائو، رایو وایکانو، رئال وایادولید و خیرونا صدر را مال خود کرده‌اند. تیم کاتالان بعد از دیدار امشب دو بازی دیگر در لیگ مقابل ختافه و اوساسونا دارد و بعد 10 مهر به لیگ قهرمانان و بازی با یانگ بویز می‌رسد.
بارسلونا فصل قبل در این ورزشگاه 4 بر 3 به پیروزی رسید و همان‌طور که گفته شد نزدیک به 17 سال است در این استادیوم شکست نخورده. یامال در این فصل با چهار گل و چهار پاس گل در شش بازی این فصل فرم فوق‌العاده‌ای داشته و بارسلونا برای موفقیت به ساق‌های این بازیکن 17 ساله چشم دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی