اردوگاه سرخ

اسدبیگی فسخ کرد
در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران سینا اسدبیگی دیروز  در باشگاه حضور یافت و پس از دیدار و گفت‌وگو با حسین بادامکی معاون باشگاه و با توافق طرفین از جمع قرمزپوشان ایران جدا شد. باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی این بازیکن از او به عنوانی بازیکنی خوش قامت نام برد و برای این بازیکن بااخلاق و باتجربه، در مسیر زندگی و ورزش، آرزوی موفقیت و تندرستی کرد.
گفته می شود اسدبیگی کل مبلغ قرارداد فصل جاری‌اش را از پرسپولیس گرفته و جدا
شده است.

بلیت فروشی از امروز
از ساعت 12 دیروز در سامانه بلیت فروشی لیگ برتر بلیت فروشی بازی پرسپولیس – آلومینیوم اراک آغاز شد.البته در 24 ساعت اول فقط آنهایی که کارت هواداری پرسپولیس را دارند می‌توانند بلیت بخرند و برای عموم از ساعت 12 امروز بلیت‌فروشی آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد با در نظر گرفتن گنجایش جایگاه ویژه در مجموع چیزی حدود 8 تا 8 هزار و پانصد نفر تماشاگر در  ورزشگاه شهرقدس حاضر باشند.

تمرین بدون مرتضی و ایوب
شاگردان گاریدو که سه‌شنبه‌شب به تهران رسیدند، صبح دیروز از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کردند. راندو در قالب سه گروه آغازگر این تمرین بود. پس از این بخش بازیکنان اصلی بازی با الاهلی جداگانه به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان حمله به دروازه و سپس فوتبال دروازه نزدیک را انجام دادند.
در این تمرین مرتضی پورعلی‌گنجی و ایوب العملود زیر نظر کادر پزشکی بودند. این تمرین شاداب پس از ۷۵ دقیقه به پایان رسید. پرسپولیس که خود را برای دیدار با آلومینیوم آماده می‌کند، امروز آخرین تمرینش پیش از این بازی را انجام می‌دهد و سپس به اردو می‌رود.

پرسپولیس دنبال کنسرت
و تولید مستند
پیمان حدادی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با همکاری و کارهای ارزنده و شایسته‌ای که معاونت روابط عمومی باشگاه انجام داده است، بزودی همکاری باشگاه پرسپولیس با برخی از فیلمسازهای بنام کشور در خصوص تولید مستندها و فیلم‌های مربوط به پرسپولیس آغاز خواهد شد.
وی گفت: همچنین معاونت روابط عمومی در پی اقداماتی در خصوص برگزاری بعضی از جشن‌ها و کنسرت‌ها مخصوص هواداران پرسپولیس است که این موارد در راستای افزایش درآمدزایی باشگاه و همچنین ارائه خدمات خاص به هواداران باشگاه است.

استفاده از اسم پرسپولیس ممنوع
پیمان حدادی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه اخیراً نام پرسپولیس به صورت فارسی و لاتین در اداره ثبت شرکت‌ها به نفع باشگاه ثبت شده است، لذا هیچ فرد حقیقی و حقوقی در هیچ‌کدام از کالاها، نام شرکت، نام سازمان و نام فروشگاه، نمی‌توانند از کلمه «پرسپولیس» استفاده کنند مگر اینکه از باشگاه مجوز داشته باشند.
او همچنین گفت: بزودی فراخوان باشگاه برای ارائه امتیاز فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طریق سایت باشگاه اعلام می‌شود.
در جلسه دیروز بین معاونت حقوقی و معاونت اقتصادی باشگاه، مقرر شد از دو سایت معتبر عرضه‌کننده کالاها در مراجع قضایی شکایت شود.

ادامه صدرنشینی پرسپولیس در لیگ جوانان با شکست پیکان
شاگردان حسن خانمحمدی در رقابت‌های این فصل جوانان باشگاه‌های تهران عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. خانمحمدی که فصل قبل در تیم نوجوانان پرسپولیس حضور داشت و پس از سال‌ها و چند دهه موفق شد تیمی از رده‌های پایه باشگاهی پرسپولیس را به عنوان قهرمانی برساند، این بار در سمت سرمربیگری تیم جوانان، تیم پیکان سرسخت‌ترین حریف خودش را در زمین خانگی خودش شکست داد که کاری بزرگ بود. تیم پرسپولیس در این فصل از 9 بازی خودش صاحب 8 برد و تنها یک مساوی شده و بدون شکست با موفقیت به کارش ادامه می‌دهد. پرسپولیس با 25 امتیار با قدرت در صدر جدول قرار دارد و حالا با پنج امتیاز فاصله نسبت به پیکان حاشیه امنی در رده اول پیدا کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی