مصاحبه و خبر

استوری اسدبیگی قبل از بازی
سینا اسدبیگی هافبک پرسپولیس که همین هفته پیش از این تیم کنار گذاشته شد تا جا برای جذب سعید مهری باز شود، با انتشار یک استوری برای این تیم آرزوی موفقیت کرد. او با عبارت «به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ» روی پوستر بازی با الاهلی نشان داد با وجود اتفاقات اخیر دلش همچنان برای پرسپولیس می‌تپد. البته برخی انتشار این استوری را جدی شدن شایعه بازگشت او به تیمش می‌دانند.
 اسدبیگی دو فصل پیش از ذوب‌آهن به پرسپولیس آمد و با این تیم قهرمان لیگ برتر شد اما چند روز قبل از حضور در تمرینات منع شد. این بازیکن در چند روز اخیر تمرینات اختصاصی‌اش را دنبال کرده و گفته بود تکلیفش مشخص خواهد شد.

معمارزاده: رقیب؟ فقط سپاهان
میثاق معمارزاده دروازه‌بان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در لیگ برتر چقدر به پرسپولیس امیدوار هستی گفت: حریف اصلی پرسپولیس در این فصل رقابت‌های لیگ برتر بیشتر سپاهان است و من از جانب تیم‌های دیگر مدعی خطر آنچنانی را برای پرسپولیس احساس نمی‌کنم.
او درباره جذب بازیکنان متعدد داخلی و خارجی توسط تراکتور و استقلال و اینکه این دو تیم هم مدعی قهرمانی هستند گفت: تراکتور قدرت زیادی به لحاظ تیمی ندارد و به نظرم در دفاع و چند منطقه دیگر آسیب پذیراست. به همین خاطر به نظرم این تیم نمی‌تواند قدرت واقعی خودش را نشان داده و حرفی برای گفتن در فاز قهرمانی با وجود جذب چند بازیکن جدید داخلی و خارجی داشته باشد. استقلال هم تیم خوبی دارد و می‌تواند رقابت کند اما رقابت اصلی قهرمانی را همان طور که گفتم بین پرسپولیس و سپاهان می‌دانم.

باقری: صحبتی با من نشده است
 از یکشنبه شب شایعاتی پیرامون بازگشت کریم باقری به نیمکت پرسپولیس و پیشنهاد رضا درویش به او منتشر شده بود که موجی از خوشحالی را در بین هواداران این تیم به همراه داشت، اما حالا با واکنش کریم باقری این موج خوشحالی فرو خفته است.
 کریم باقری دیروز در حاشیه یک بازی خیریه که برای گرامیداشت والده او برگزار شده بود، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با سؤالی پیرامون بازگشتش یه پرسپولیس مواجه شد و این موضوع را بشدت تکذیب کرد.  باقری در این بخش از مصاحبه خود در واکنش به این شایعه گفت: چنین چیزی نیست و هیچ صحبتی نشده است.
 کریم باقری که از لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت، فصل گذشته با تصمیم درویش پیشنهادی برای تمدید قرارداد خود نگرفت و در حالی که هواداران پرسپولیس انتظار ادامه کار او را داشتند، به عنوان باسابقه‌ترین عضو کادرفنی به همکاری خود با سرخ‌ها خاتمه داد.

تغییر در هیأت مدیره تا آخر هفته
حدود دو هفته از برگزاری جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس می‌گذرد و در این مدت کنسرسیوم‌های بانکی مالک این باشگاه نفرات موردنظر خود را برای حضور در جمع هیأت مدیره به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده‌اند. هرچند که احتمال تغییرات تا روز برگزاری جلسه هیأت مدیره همچنان وجود دارد.
آنچه قطعی به نظر می‌رسد این است که اعضای هیأت مدیره پرسپولیس طی روزهای آتی و تا آخر هفته منصوب و معرفی خواهند شد. طبق گمانه‌زنی‌ها و خبرهای دریافتی حداقل سه عضو به هیأت مدیره فعلی اضافه می‌شوند و دو عضو فعلی هیأت مدیره از باشگاه جدا می‌شوند تا جمع مدیران پرسپولیس به ۵ نفر برسد. با حضور نماینده‌های بانک‌ها در هیأت مدیره به عنوان اعضای جدید، باید دید شرایط مالی و پشتیبانی تیم و باشگاه وضعیت بهتری خواهد داشت یا نه.

67 برد آسیایی در 142 بازی
بدون احتساب بازی شب گذشته با الاهلی، پرسپولیس در چهارچوب رقابت‌های رسمی خود در آسیا، در ۱۴۲ مسابقه به میدان رفته و ۶۷ پیروزی کسب کرده است. سرخپوشان ایران در مدت بیش از ۵۵ ساله حضور خود در رقابت‌های باشگاهی آسیا قبل از دیدار با الاهلی در ۱۴۲ مسابقه به میدان رفته‌ بودند. این تعداد مسابقه که با ۶۷ پیروزی (با معیار نتیجه بازی در زمان قانونی)، ۴۶ تساوی و ۳۹ شکست همراه بوده است در رویارویی با ۵۰ تیم رقم خورد. پرسپولیس حداقل در مرحله گروهی دور جدید این مسابقات، حریفی نخواهد داشت که قبل از این با آن روبه‌رو نشده باشد. پرتکرارترین حریف آسیایی پرسپولیس یعنی الهلال با ۱۵ مسابقه هم در روز هفتم مسابقات در ریاض میزبان شیرهای فوتبال ایران خواهد بود.

بلان دنبال بلیت بازی پرسپولیس
 آنطور که خبرنگاران اعزامی از سوی باشگاه پرسپولیس به جده روایت می‌کنند، لوران بلان صبح دیروز همراه با آنها در سالن صبحانه هتل محل اقامت خود حضور یافته و زمانی که فهمیده خبرنگاران ایرانی در محل حضور دارند، برای دقایقی با آنها صحبت کرده است. او که پیش از این با الریان در مقابل پرسپولیس قرار گرفت و دو شکست را هم تجربه کرد، در این گفت‌وگوی دوستانه از تیم پرسپولیس تمجید کرد و کیفیت این تیم را بالا خواند و همچنین برای این تیم آرزوی موفقیت داشت. جالب اینکه سرمربی الاتحاد از مسئولان پرسپولیس خواست تا بلیت این بازی را برای او هم تهیه کنند تا با حضور در استادیوم بن فیصل جده بازی پرسپولیس مقابل الاهلی را از نزدیک تماشا کند.

جستجو
آرشیو تاریخی