عیار گاریدو در بازی‌های حساس مشخص می‌شود

نورمحمدی: هر چه بازیکن داشته باشید کم می‌آورید

رضا نورمحمدی مدافع سابق پرسپولیس در خصوص تیم جدید باشگاهش بعد از پایان نقل و انتقالات گفت: تیمی که برای لیگ بیست و چهارم جهت حضور در رقابت‌های داخلی و آسیایی بسته شده تیم بدی نیست و بازیکنان خوبی در آن حضور دارند اما در فاز هماهنگی هنوز کار دارد تا به هماهنگی آرمانی برسد. در این فصل هم تیم به لحاظ سرمربی و بازیکن تغییرات زیادی داشته به همین دلیل زمان بیشتری نیاز است تا تیم به هماهنگی خیلی خوبی برسد. در این خصوص باید تأکید کرد پرسپولیس در خط دروازه و دفاع ناهماهنگی بیشتری دارد که حتماً این نقیصه هم برطرف خواهد شد.
او در ادامه در رابطه با مهاجم جدید خارجی پرسپولیس افزود: درست است که این بازیکن 31 ساله است اما بسیار باتجربه است و رزومه خوبی هم دارد به همین دلیل اگر صددرصد آماده و هماهنگ شود قادر خواهد بود خیلی به پرسپولیس در فاز تهاجمی کمک کند و خطری همیشگی برای حریفان روی ضربات ایستگاهی و سانترهایی که از جناحین ارسال می‌شود، باشد.
نورمحمدی در خصوص دو مدافع میانی پرسپولیس و دو مدافع کناری که به خدمت گرفته تأکید کرد: از زمانی که میلاد در پست دفاع چپ پرسپولیس بازی می‌کند اوضاع در این پست خیلی بهتر شده چرا که بازیکنی رونده است و شرایط خیلی خوبی هم در دفاع و حمله دارد و روی او می‌توان حساب خاصی باز کرد. در دفاع میانی هم سه بازیکن خوب و باتجربه با سابقه ملی حضور دارند که قدرت بسیار بالایی دارند. مثلاً فصل قبل که گولسیانی و کنعانی‌زادگان در پست دفاع میانی عالی کار کردند و دو فصل پیش هم پورعلی گنجی و کنعانی زادگان بسیار خوب ظاهر شدند و دفاع پرسپولیس را به منطقه امنی تبدیل ساخته بودند ضمن اینکه در گلزنی هم خیلی به تیمشان در ضربات ایستگاهی کمک می‌کردند.
مدافع سابق پرسپولیس در خصوص جدایی اسدبیگی و حضور سعید مهری و اینکه بازیکن جدید در چه پست بازی خواهد کرد تأکید کرد: مهری در شرایطی که شاید سروش خیلی شرایط خوبی ندارد و از سوی دیگر سرلک هم هنوز مهیای بازی نشده شاید گزینه‌ای مناسب برای هافبک میانی باشد ضمن اینکه بحث بازی در چند جام مطرح است به همین دلیل حتماً پرسپولیس به هافبکی نیاز دارد که بتواند به تیم کمک کند. وقتی تغییرات زیادی دارید و باید در چند جام هم بازی کنید باید بازیکنان زیادی داشته باشید چون در بازی‌های متعدد خطرات زیادی مانند محرومیت و مصدومیت و مشکلات دیگر در میان است. از این رو هر چه بازیکن داشته باشید کم می‌آورید به همین دلیل به بازیکنان زیادی برای موفقیت نیاز دارید.
نورمحمدی در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیست و چهارم گفت: چهار تیم پرسپولیس و استقلال و تراکتور و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند و باید دید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد و شرایط چگونه خواهد شد.
بازیکن سابق پرسپولیس در مورد تفکرات گاریدو و امکان اینکه این مربی چقدر قادر خواهد بود در پرسپولیس موفق شود نیز پاسخ داد: مربی خوبی به پرسپولیس آمده با وجود این گاریدو باید در عمل خودش را ثابت کند. عیار گاریدو هم کم کم در بازی‌های حساس مشخص خواهد شد. البته در لیگ نخبگان شرایط سخت است و نمی‌توان این مسابقات را خیلی ملاک قرار داد اما به هر حال نقش فنی یک مربی و کاریزمای او در بازی‌های سخت مشخص می‌شود. فصل قبل هم که اوسمار آمد نگرانی‌هایی وجود داشت اما این مربی نشان داد که چه مربی خوبی است و در نهایت هم پرسپولیس را به عنوان قهرمانی نایل ساخت.
جستجو
آرشیو تاریخی