درباره اسدبیگی نمی‌توان از گاریدو ایراد گرفت

درخشان: پرسپولیس تیم کاملی دارد

حمید درخشان معتقد است در نیم فصل می‌توان در خصوص مدعی اول قهرمانی لیگ حرف زد. او در خصوص جذب یک بازیکن و جایگزینی بازیکن جدید هم حق را تحت هر شرایطی به سرمربی تیم می‌دهد.
چه خبر از داماش، بعد از چند سال دوری از مربیگری در بازگشت به این عرصه با مشکلی مواجه نشدید؟
از روزی که مسئولیت داماش را برعهده گرفتم خیلی به این تیم امیدوارم چون بازیکنان بسیار باانگیزه‌ای دارم که تلاش زیادی انجام می‌دهند و سعی دارند که بهترین باشند. مربیگری و قاعده کار در این عرصه در این چند ساله تغییری نداشته چون چیزی در فوتبال ما تغییر نکرده است. می‌بینید که در لیگ برترمان زمین چمنش با دست کاشه می‌شود و بسیاری از مشکلات دیگر که با آن مواجه هستیم. جدا از این موارد ما تلاش می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم و در نهایت به هدفی که داریم دست یابیم.
در خصوص تیم سپاهان و فاصله‌ای که این تیم به لحاظ امتیازی با بقیه تیم‌ها به وجود آورده و شانس قهرمانی‌اش تیم چه صحبتی دارید؟
در لیگ برتر هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده به همین دلیل در هفته‌های آینده و تا پایان فصل ممکن است اتفاقات جدیدی رقم بخورد. لیگ ما فراز و نشیب‌های زیادی دارد و به همین خاطر تا نیم فصل نمی‌توان در خصوص شانس قهرمانی یک تیم نظر داد و با قاطعیت از این نکته گفت که از حالا یک تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. هر چند چیزی که مشخص است اینکه شانس‌های قهرمانی برای این فصل یک چهارضلعی است و چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند.
با پایان نقل و انتقالات، پرسپولیس را تیم کاملی می‌دانید؟
بله خوشبختانه پرسپولیس با خریدهایی که داشته تبدیل به تیم کاملی شده و کمبودی در پست خاصی در پرسپولیس احساس نمی‌شود و من خیلی امیدوارم گاریدو از داشته‌هایش نهایت استفاده را ببرد.
در خصوص آخرین خریدهای پرسپولیس؛ مهاجم خارجی و سعید مهری چه نظری دارید؟
به هر حال با نظر گاریدو تیم پرسپولیس مهاجم خوبی را به خدمت گرفت. بازیکنی که نیاز تیم بود و امیدوارم پرسپولیس در این فصل موفق باشد. در خصوص سعید مهری هم باید بگویم این بازیکن در پست هافبک بازیکنی است که به درد پرسپولیس می‌خورد.
اما از گاریدو بر سر کنار گذاشتن اسدبیگی خیلی انتقاد شد!
همه چیز در این رابطه به نظر سرمربی باز می‌گردد به همین دلیل کسی نمی‌تواند از سرمربی تیم ایراد بگیرد.
با این وجود خیلی‌ها گفتند گاریدو چطور بازیکنی را که دو هفته بازی داده بود از تیم کنار گذاشت!
باز هم نمی‌توان از گاریدو انتقاد کرد چون به هر حال ممکن است مربی تیم در ادامه راه تفکراتی داشته و تغییر نظر داده است از این رو من از گاریدو ایرادی نمی‌گیرم و معتقدم مربی بر اساس تفکراتی که دارد در خصوص بازیکنانش تصمیم می‌گیرد و از بازیکنی استفاده می‌کند که به تاکتیک تیمش بخورد.

جستجو
آرشیو تاریخی