خبر

پیکان 3 برصفر مقابل آستارا پیروز شد
با اعلام فدراسیون فوتبال دیدار تیم‌های پیکان و شهرداری آستارا با حکم کمیته انضباطی ۳-۰ به سود تیم پیکان ثبت می‌شود. این دیدار در چهارچوب هفته اول لیگ برتر بود که به دلیل عدم حضور تیم میهمان در زمین مسابقه برگزار نشد تا پیکان پیروز میدان شود. این نخستین برد تیم پیکان در بازگشت به لیگ یک است و شاگردان امید روانخواه حالا برای دومین برد باید به بندرعباس بروند. تیم شهرداری آستارا بابت عدم حضور در زمین ۵۰۰ میلیون تومان هم جریمه شده است.


محکومیت باشگاه هوادار در دو پرونده
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در پی شکایت فریبرز گرامی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۸ میلیون و ۶۰۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴ میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال قرار رد صادر کرد. در پرونده شکایت امیرعلی دفتری از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۳ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.


مخالفت نساجی با استعفای ساکت
شکست تیم نساجی مقابل چادرملو و قعرنشینی تیم مازنی باعث شد تا ساکت الهامی بلافاصله در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از سمت خود استعفا و اعلام کند که با پذیرش مسئولیت نتایج تیم، از این جایگاه کنار می‌رود. استعفای ساکت همراه با تغییرات مدیریتی و جدایی مدیرعامل این باشگاه و حضور علی خطیر همراه شد تا بسیاری تصور کنند که نساجی در معرض تغییر و تحولات کلان قرار دارد اما حالا خطیر در اولین گام با جدایی ساکت مخالفت کرده است. خطیر مدیرعامل جدید باشگاه در این باره می‌گوید: «استعفای سرمربی نساجی در نشست خبری مطرح شده و باشگاه هم قطعاً با آن مخالفت خواهد کرد و ساکت الهامی به کار خود ادامه خواهد داد. الهامی از مربیان خوب کشور است و در همین چند سال اخیر، علاوه بر کسب مقام باارزش قهرمانی جام حذفی، دو بار نساجی را از بحران خارج کرده و به امید خدا با تلاش و همت ایشان و سایر اعضای تیم، مطمئناً نساجی از شرایط فعلی خارج خواهد شد.»


 ذوب آهن همچنان در حسرت بازی در خانه
سبزپوشان فوتبال اصفهان در شرایطی در هفته چهارم مقابل تراکتور به بردی مهم در تبریز دست یافتند که در سه هفته ابتدایی نیزهیچ شکستی در کارنامه نداشتند و حالا با 6 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. عملکرد خوب شاگردان محمد ربیعی در شروع مسابقات در حالی رقم خورده که آنها در اتفاقی عجیب تاکنون هیچ‌کدام از بازی‌های خود را داخل خانه برگزار نکرده‌اند. بر اساس قرعه مسابقات، ذوب‌آهن در هفته‌های اول، سوم و چهارم میهمان بود و با توجه به مشکلاتی که برای ورزشگاه فولادشهر پیش آمد و این ورزشگاه در اختیار تیم ملی قرار داده شد، سبزپوشان مجبور شدند بازی هفته دوم را هم به مشهد ببرند! ذوب‌آهن تاکنون مقابل پرسپولیس در اراک، هوادار در مشهد، خیبر در خرم‌آباد و تراکتور در تبریز به میدان رفته و جالب اینکه در این 4 بازی بیرون از خانه هیچ شکستی را متحمل نشده تا بیش از قبل ارزش کار ربیعی و شاگردانش مشخص شود. سبزپوشان فوتبال اصفهان حالا آماده مسابقه هفته پنجم می‌شوند؛ مسابقه‌ای حساس مقابل سپاهان صدرنشین که دربی شهر اصفهان محسوب می‌شود. به عبارت بهتر اولین میزبانی ذوب‌آهن در فصل جاری دربی اصفهان است و آنها بعد از این بازی هم باید بیرون از خانه و در اهواز با فولاد دیدار کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی