صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و شش - ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و شش - ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۴

خبر

هری کین بالاتر از هالند
هری کین در برد 6 بر یک بایرن مونیخ برابر هلشتاین کیل هت تریک کرد، او حالا در چهار بازی لیگ آلمان در این فصل پنج گل زده است. کاپیتان تیم ملی انگلیس علاوه بر این سه گل یک پاس گل هم به جمال موسیالا داد تا گل اول بازی را در دقیقه اول بزند. کین حالا در سرعت رسیدن به آمار مشارکت در زدن پنجاه گل رکورد تاریخ بوندس لیگا را شکسته و فراتر از ستاره سابق دورتموند و فعلی منچسترسیتی، قرار گرفته است. کین در 35 بازی به این آمار رسیده در حالی که هالند در 43 بازی برای دورتموند به مشارکت مستقیم در 50 گل رسید.
در آلمان هر که هت‌تریک کند، توپ را به عنوان یادگاری به خانه‌اش می‌برد و کین بعد از این بازی در اینستاگرام توپ این مسابقه را به نمایش گذاشت و زیرش نوشت: «یکی برای کلکسیون. بچه‌ها از آغاز تا پایان فوق‌العاده بودند، یک برد خارج از خانه عالی.»
بایرن فصل قبل جامی نبرد اما کین به رکوردهای زیادی رسید و با زدن 36 گل در لیگ و 44 گل در مجموع کفش طلا را از آن خود کرد. او با گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساند، تعداد تیم‌های بوندس‌لیگا را که از او گل خورده‌اند، به 18 تیم رساند. تنها میروسلاو کلوزه با گلزنی به 28 تیم آلمانی آمار بهتری نسبت به کین دارد.
تیم ونسان کمپانی که هر سه بازی‌اش در ابتدای این فصل را برده، حالا امیدوار است این فرم خوب را در بازی سه‌شنبه لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب ادامه دهد. بایرن هفته آینده در بوندس‌لیگا به مصاف وردربرمن می‌رود.
 

نگرانی‌های موتا برای آینده یووه
روز شنبه یوونتوس به خانه امپولی سفر کرد. بانوی پیر شروع نسبتاً موفقی در فصل جدید و تحت رهبری تیاگو موتا داشت، با وجود این شنبه شب با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. یووه در نیمه اول در طراحی حملات مشکل جدی داشت. پس از تساوی صفر-صفر در خانه مقابل رم قبل از تعطیلات بین‌المللی، این دومین بازی متوالی لیگ بود که تیم تیاگو موتا امتیاز از دست داد.
امپولی دقیقاً در پایان مسابقه این شانس را داشت که هر سه امتیاز را به دست آورد، اما دفاع قهرمانانه از سوی گاتی باعث شد که ضربه سریع امانوئل گیاسی خنثی شود. این تساوی به این معنی است که یوونتوس از چهار بازی به هشت امتیاز رسیده در حالی که امپولی تنها با دو امتیاز کمتر از صدرنشین لیگ، در رده هفتم قرار دارد. همچنین یوونتوس با امتیازی که در خارج از خانه کسب کرد، به روند بدون شکست خود در این فصل ادامه داد، اما این عملکرد قانع‌کننده نیست.
در ادامه هفته چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های ونتزیا و میلان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که میلان در 3 بازی گذشته خود دو تساوی و یک شکست به دست آورده بود و سخت در پی کسب پیروزی و 3 امتیاز بود. شاید همین فشار باعث شد تا در نیمه اول روسونری طوفان به پا کند.  در دقیقه 2 تئو هرناندز مدافع فرانسوی گل اول را برای روسونری به ثمر رساند و در دقیقه 16 یوسف فوفانا اختلاف را به 2 گل افزایش داد. در ادامه میلان همچنان تشنه گلزنی بود و در دقیقه 25 کریستین پولیسیچ از روی نقطه پنالتی گل سوم را زد و در دقیقه 29، یک پنالتی دیگر به سود میزبان اعلام شد و این بار تامی آبراهام گلزنی کرد تا میلان قبل از دقیقه30، تکلیف بازی را یکسره کند و برنده مشخص باشد و فونسکا اولین بردش را در فصل جدید جشن بگیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی