صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و پنج - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و پنج - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۴

فرصت خوب تاتنهام برای انتقام

آماده برای دربی

سیدعلی بلندنظر
خبرنگار


بازی بزرگ این هفته لیگ برتر در ورزشگاه تاتنهام برگزار می‌شود و تیم آنژه پوستکوگلو در نخستین دربی شمال لندن فصل میزبان آرسنال است. میزبان امروز با باخت 2 بر یک مقابل نیوکاسل به تعطیلات بازی‌های ملی رفت، روند پیروزی‌های آرسنال هم با تساوی یک بر یک مقابل برایتون قطع شد.
طلسم سنت جیمز پارک برای تاتنهام ادامه دارد هر چند باخت‌شان آبرومندانه شده، این تیم دو فصل 6 بر یک و فصل قبل 4 بر صفر در زمین نیوکاسل شکست خورد تا تیم مربی استرالیایی نخستین باخت فصل را تجربه کند آن هم در شرایطی که داستان همیشگی‌اش در این فصل بهره نگرفتن از فرصت‌های گلزنی مقابل دروازه حریفان بوده. به نظر می‌رسید برد 4 بر صفر اورتون، غبار تساوی هفته اول با لسترسیتی را از بین برده باشد اما اینطور نشد و فرصت‌سوزی دوباره گریبان تیم را گرفت. تاتنهام از آوریل در بازی‌های خانگی خود یکی را برده و یکی را باخته و به دنبال پایان دادن به این رویه بعد از پیروزی برابر اورتون است، شاید هم دیگر فرصتی بهتر از این برای بازی با آرسنال پیدا نکنند.
بازی در زمین برایتون نه تنها نگذاشت آرسنال از سه بازی 9 امتیازی شود، بلکه اخراج بحث‌برانگیز دکلان رایس هم را در بر داشت. میکل مرینو هم مصدوم است و وضعیت امثال مارتین اودگارد، گابریل ژسوس و ریکاردو کالافیوری هم قبل از بازی مشخص می‌شود.
اما یک خبر خوب از اردوی آرسنال در چند روز گذشته تمدید قرارداد میکل آرتتا تا سال 2027 است. همچنین می‌توانند از دو برد اخیر در لیگ برتر در زمین اسپرز روحیه بگیرند اما آرسنال هرگز سه برد پیاپی در زمین تاتنهام به دست نیاورده و در حالی به زمین حریف ابدی‌اش می‌رود که بهترین هافبک‌های خود را در اختیار ندارد.

 

اخبار تیمی

تاتنهام در باخت مقابل نیوکاسل دو تا از مهاجمان اصلی خود، دومینیک سولانکه و ریچارلیسون را در اختیار نداشت و حالا اولی می‌تواند به ترکیب برگردد. ایوه بیسوما هم در جریان بازی برای تیم ملی مالی ضرب دید اما پوستکوگلو امیدوار است زانوی میکی فان د فن برای رسیدن به این بازی یاری‌اش کند. رودریگو بنتانکور به دلیل اظهاراتش درباره کره جنوبی‌ با احتمال محرومیت طولانی مواجه است اما شاید در نبود بیسوما رهبری خط میانی به او سپرده شود. سون هئونگ مین هم به دنبال زدن نهمین گل به آرسنال است، تنها سه بازیکن توانسته‌اند در تاریخ دربی شمال بیش از این گل بزنند.
آرتتا هم به دلیل مشکلاتش شاید مجبور شود کای هاورتز را به خط میانی سه نفره بیاورد که با بازگشت ژرژینیو تقویت شده است. کایران تیرنبی و تاکهیرو تومیاسو هم که مصدوم هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی