صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و پنج - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و پنج - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دوست دارم حریفان پرآوازه دنیای پینگ‌پنگ را شکست دهم

فرجی: هدف نهایی‌ام المپیک است

پریسا غفاری
روزنامه‌‌نگار

بنیامین فرجی، ملی‌پوش تنیس روی میز با قهرمانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ترکیب اعزامی به قهرمانی آسیا قرار گرفت. اتفاقی که برای اولین بار در تیم ملی روی داده و یک نوجوان در سن 14 سالگی پیراهن ملی را بر تن کرده است. نفر اول رنکینگ نوجوانان جهان در این خصوص می‌گوید: «اولین بار است که عضو تیم ملی شده‌ام هر چند تجربه کافی برای همراهی در رده بزرگسالان را ندارم، اما تا آخرین لحظه برای موفقیت تیم می‌جنگم.»
او در ادامه از شرایط فعلی آمادگی‌اش صحبت می‌کند: «شرایطم خیلی خوب است و حس فوق‌العاده‌ای دارم از اینکه توانستم قهرمان مسابقات انتخابی شوم. این حس و حال بابت این است که با ۱۴ سال سن می‌توانم به تیم ملی بروم، زیرا تا به حال سابقه نداشته کسی در این سن به این مهم دست پیدا کند. باید بگویم برایم افتخار بزرگی است.»
بنیامین فرجی هر چند اولین بار قهرمانی آسیا را تجربه می‌کند اما انگیزه‌های بسیاری دارد: «هر چند تجربه زیادی ندارم، اما با تمام وجودم در خدمت تیم ملی هستم و امیدوارم با کمک هم‌تیمی‌هایم و صحبت‌های سرمربی بتوانم در این تجربه جدید موفق عمل کنم. می‌دانم کار سختی است ولی همه توانم را به کار می‌برم.»
او درباره زدن سرویس‌های اشتباه در مسابقات گفت: «نمی‌گویم اصلاً اشتباه نمی‌کنم ولی اگر اشتباهی کرده باشم 100 درصد داور خطایم  را اعلام می‌کند.»
او در پایان به سقف آرزوها و اهدافش اشاره می‌کند: «همه هدفم این است که به بازی‌های المپیک بروم و مقام کسب کنم. برای رسیدن و تحقق آن شبانه‌روز تمرین می‌کنم. سقف آرزوهایم هم این است که به بالاترین سطح این رشته ورزشی در دنیا برسم و مقابل حریفان پر آوازه چون مالونگ، وانچوکین، فان ژندونگ چینی، هاریموتو ژاپنی، برادران لبرون فرانسوی و ... رقابت خوبی داشته باشم و با برتری زمین مسابقه را ترک کنم.»
بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۵ تا ۲۲ مهرماه در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی