صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و پنج - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و پنج - ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۳

حضور وسلین در قطر کار را برای آسیایی‌ها سخت کرد

حیدرپور: دوست ندارم لژیونر شوم

مجتبی حیدرپور، کاپیتان تیم ملی هندبال در فصل جدید لیگ برتربرای سپاهان بازی می‌کند. اوکه فصل قبل بازیکن قرضی مس کرمان بود و با همان تیم قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد، دوباره به اصفهان برگشت. بهترین بازیکن گوش چپ هندبال ایران ۱۰ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است. او درباره جدایی از قهرمان فصل قبل می‌گوید: «من یکسال قرضی در مس کرمان بازی کردم و به رغم پیشنهادات مختلفی که داشتم به اصفهان برگشتم اما در جام باشگاه‌های آسیا کرمانی‌ها را همراهی می‌کنم.»
او از برگشت به تیم اصفهانی راضی است: «این تیم سابقه طولانی درهندبال دارد و این فصل با جذب بازیکنان خوب می‌خواهد جام قهرمانی را به نصف جهان برگرداند و برای تحقق این هدف همه بازیکنان همدل شده‌‌اند»
کاپیتان تیم ملی هندبال اما دوست ندارد لژیونر شود: «در ایران تیم‌های خوبی داریم که در هندبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند. وقتی من امسال با همان قرارداد خارجی در ایران قرارداد بستم، پس لزومی ندارد لژیونر شوم.»
 ملی‌پوش هندبال، نتایج تیم‌های پایه را نتیجه سرمایه‌گذاری فدراسیون می‌داند: «فدراسیون سرمایه‌گذاری خوبی در رده‌های پایه انجام داده و باید قبول کنید به جز فوتبال، ورزشکاران بقیه رشته‌ها امکانات ایده‌آلی ندارند.
از طرفی هم جامعه نباید درهمان بدو سرمایه‌گذاری فدراسیون انتظار داشته باشد که قهرمان آسیا شویم، بلکه باید 4 تا 5 سال به کادر و تیم‌های ملی فرصت داد تا بتوانند نتایج مورد نظر را بگیرند، هر چند نوجوانان و جوانان نتایج خوبی گرفته‌اند.»
به گفته حیدرپور حضور وسلین در تیم ملی قطر کار را برای آسیایی‌ها سخت می‌کند: «وسلین مربی خیلی بزرگی بود و در ایران هم بسیار خوب کار کرد. به نظرم حضور او در قطر کار را نه تنها برای ایران بلکه برای همه کشورهای آسیایی سخت کرده است. او مدتی که سرمربی تیم ملی ایران بود، شناخت کامل به بازیکنان ایران پیدا کرد و آسیایی‌ها را هم کاملاً می‌شناسد. از طرفی قطر هم تیم مطرحی است در کل می‌توان گفت رقابت برای همه سخت‌تر شد.»

جستجو
آرشیو تاریخی