صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و چهار - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و چهار - ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۳

کادرفنی، محمدرضا ‌گرایی را برای جهانی می‌خواهد

مرد یخی مسافر آلبانی می‌شود

محسن وظیفه/ انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای وزن 72 کیلوگرم با اتفاقات عجیبی روبه‌رو شد و به همین دلیل کسی نمی‌داند چه اتفاقی در این وزن رخ می‌دهد. کادرفنی برای این وزن روی سه کشتی‌گیر؛ دانیال سهرابی، محمدرضا رستمی و محمدرضا‌ گرایی نظر داشت تا در انتخابی این وزن روی تشک بروند، اما بعد از نتایج به دست آمده و کشتی که انجام شد، ظاهراً کادرفنی می‌خواهد دست روی محمدرضا‌ گرایی بگذارد. در کشتی اول دانیال سهرابی، رستمی را شکست داد. در کشتی دوم هم مقابل ‌گرایی قرار گرفت که این مسابقه تا ثانیه‌های پایانی 7-3 به سود‌ گرایی بود تا اینکه سهرابی با یک فن سنجاب پرنده چهار امتیاز گرفت و برنده شد.
 در حالی که‌ گرایی بعد از پایان مسابقه مصاحبه کرد و مدعی شد نمی‌دانست کشتی 7-3 شده و اعتقاد داشت داوران یک امتیاز آخر را نباید به سهرابی می‌دادند و همچنین به طور رسمی هم به فدراسیون اعتراض کرد تا این موضوع در کمیسیون داوران مورد بررسی قرار بگیرد. به همین دلیل هم در کشتی دوم خود مقابل محمدرضا رستمی روی تشک نرفت تا با همان یک شکست به کارش در انتخابی پایان دهد.
کمیسیون داوران هم بعد از بازبینی فیلم رأی به نفع ‌گرایی دادند و اعتقاد داشتند، امتیاز سوم به سهرابی اشتباه داده شده بود و داوران نباید این امتیاز را می‌دادند و در این صورت حتی با اجرای فن سنجاب پرنده و چهار امتیاز باز هم‌ گرایی برنده بود. این اظهار نظر کمیسیون داوران حالا شرایط را پیچیده کرده به خصوص اینکه‌ گرایی در کشتی دوم هم حاضر نشد اما ظاهراً کادرفنی از کشتی سهرابی راضی نبوده و اعتقاد داشته سهرابی در سرپا خوب کار نکرده و در خاک هم خیلی مطمئن نبوده. بردی که به دست آورده هم بر اثر اشتباه تأثیرگذار داوران و در واقع اجرای یک فن ریسکی بوده که بعید است همیشه در کشتی جواب بدهد. به همین دلیل کادرفنی تیم ملی تصمیم دارد روی نظر کمیسیون داوری کار کند و شانس حضور در جهانی را به ‌گرایی بدهد. البته هنوز مشخص نیست کادرفنی چه کاری می‌خواهد، انجام بدهد. شاید یک انتخابی درون اردویی و شاید بدون انتخابی ‌گرایی وارد لیست شود. چیزی که مشخص است، اینکه کادرفنی از کشتی سهرابی راضی نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی