خبر

وضعیت دراماتیک چمن شهر قدس
 وقتی زمین استقلال سوژه طنز شد
 این روزها چمن ورزشگاه شهر قدس، سوژه کاربران عربستانی در فضای مجازی شده است. با تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال و تأیید مقامات AFC میزبانی تقابل استقلال و الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، به ورزشگاه شهر قدس سپرده شد؛ استادیومی که هیچ چیزش به میزبانی از رقابت‌های آسیایی نمی‌خورد و از ظرفیت داخل ورزشگاه و خیابان‌های محدود اطراف آن که بگذریم، وضعیت چمنش بیشتر از هر چیز دیگر توی ذوق می‌زند.
در این میان چند  روز قبل تصویری از ترمیم چمن ورزشگاه شهرقدس در برنامه فوتبال برتر پخش شد که کارگران این مجموعه با فرغون درحال تکه‌گذاری قسمت‌های آسیب دیده چمن ورزشگاه بودند که حالا انتشار این تصاویر سوژه خنده کاربران عربستانی در فضای مجازی را جور کرده و موضوع حتی تا جایی دراماتیک است که کاربران اعلام کرده‌اند دست به دست هم داده تا برای حفظ آبروی خاورمیانه هم که شده استادیومی در حد آسیا برای ایران بسازیم. حالا همین صحبت‌ها باعث شده تا مدیران فدراسیون فوتبال کمی به فکر افتاده و در طی تماس تلفنی از شهردار شهر قدس بخواهند که قبل از ورود ناظران AFC ایرادهای موجود در ورزشگاه شهر قدس را برطرف کنند تا مشکلی وجود نداشته باشد و با حفظ آبروی ملی، وضعیت میزبانی این ورزشگاه در بازی‌های بعدی هم در خطر نیفتد.
 

شیطنت دوباره سعودی‌ها
 با ایرانی‌ها در زمین ثالث بازی می‌کنیم
 در حالی که الاهلی همین دوشنبه شب از پرسپولیس پذیرایی می‌کند و جدال مذکور به معنای مسابقه افتتاحیه برای هر دو تیم در نخستین دوره لیگ نخبگان محسوب می‌شود و از طرف دیگر، النصر عربستان نیز باید همراه با کریستیانو رونالدو طی پاییز و زمستان امسال برای تقابل با استقلال و پرسپولیس به ایران سفر کند اما سعودی‌ها بازهم قصد دارند با شیطنت جو را علیه نمایندگان ایران ملتهب کنند.  فدراسیون عربستان نسبت به وضعیت میزبانی ایران اعتراض کرده و از AFC خواسته بازی‌های نمایندگانش با تیم‌های ایرانی در کشور ثالث برگزار شوند.
عربستان در اعتراض رسمی به AFC مدعی شده چمن ورزشگاه‌های ایران کیفیت لازم برای میزبانی را ندارد و به دلیل احتمال مصدومیت می‌تواند برای بازیکنان و ستاره‌های ما خطرناک باشد.
 این در حالیست که سال گذشته تیم فوتبال النصر در تاجیکستان روی چمن مصنوعی مقابل استقلال تاجیکستان قرار گرفت و به نظر می‌رسد سعودی‌ها دوباره برای حاشیه‌سازی علیه نمایندگان ایران دست به کار شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی