سردار خطرناک در شباب الاهلی بی‌خطر برای امارات

اکبر منتشلو
خبرنگار

دیدار شاگردان امیر قعله نویی در خانه اماراتی‌ها، دیدار سخت و سنگینی بود که با همت بازیکنان برای تیم ملی کشورمان سه امتیاز شیرین به همراه داشت.
مهدی قایدی در دقیقه 48 بازی بعد از اینکه چند موقعیت را از دست داده بود، توانست با پشت سرگذاشتن مدافع تیم امارات دروازه این تیم را به خوبی باز کند. نیمه دوم بازی هم نمایش ضعیف شاگردان امیر قلعه‌نویی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 57 بازی، زننده تنها گل بازی از زمین خارج شد و سردار آزمون به درون زمین آمد. نمایش سردار آزمون در دیدار باشگاهی مقابل سپاهان و نمایش بسیار خوب او برای تیم باشگاهی این انتظار را به وجود آورده بود که با آمدن آزمون، تیم ملی کشورمان جان دیگری بگیرد. اما دقیقاً برعکس اتفاق افتاد.  آزمون در رویارویی تیم باشگاهی‌اش مقابل سپاهان بسیار خطرناک ظاهر شد و توانست علاوه بر زدن یک گل، یک پاس گل هم بدهد و بسیار خطرناک ظاهر شد.
آزمون تنها یک دقیقه پس از آمدن به زمین در دقیقه 60 بازی برتری سپاهان را گرفت و بازی را به تساوی کشاند و البته مقدمه شکست سنگین سپاهان را مقابل شباب الاهلی فراهم کرد. اما همانقدر که مقابل سپاهان خطرناک بود، مقابل امارات بی‌خطر ظاهر شد.  هر چند نمایش ضعیف شاگردان امیر قلعه‌نویی فقط مختص آزمون نبود، اما این بازیکن موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست داد که بسیار تعجب‌آور بود و بارها موقعیت‌های ایجاد شده را به راحتی از دست داد. پیروزی شکننده تیم ملی کشورمان، با نمایش بسیار ضعیف بازیکنانی مثل آزمون، نگرانی زیادی را برای هواداران فوتبال کشورمان ایجاد کرده بود و این در حالی بود که اماراتی‌ها سراسر حمله شده بودند، در حقیقت در صحنه‌ای که اعلام پنالتی برای امارات شد، همه چیز از دست رفته دیده می‌شد، تا اینکه داور مسابقه و کمک داور ویدیویی به داد فوتبال کشورمان رسید و داور با جرأت بالا، صحنه بسیار مشکوک را پنالتی اعلام نکرد تا نفس راحتی بکشیم. به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی برای بازی‌های آینده تیم ملی باید برنامه بهتری داشته باشد تا هواداران اینقدر برای گرفتن سه امتیاز، دچار استرس و نگرانی نشوند.

جستجو
آرشیو تاریخی