پشت پرده ملاقات قلعه‌نویی و مجیدی در دبی

اتحاد دوباره فرهاد و امیر

 امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی همواره نقش بسیار زیادی در موفقیت استقلال داشتند و آخرین قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر تحت همکاری فرهاد مجیدی و قلعه‌نویی در فصل 92-91 تحت هدایت امیر قلعه‌نویی و کاپیتانی فرهاد مجیدی حاصل شد. استقلال برای قهرمانی بعدی نزدیک به یک دهه انتظار کشید و این قهرمانی هم تحت هدایت فرهاد مجیدی برای استقلال حاصل شد.
 البته رابطه قلعه‌نویی و مجیدی همیشه آرام نبوده و حتی در آخرین فصول حضور مجیدی در ایران این دو مربی بگومگو‌هایی نیز داشتند که باعث شده فاصله زیادی میان امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی وجود داشته باشد.
 مجیدی، سرمربی سابق تیم استقلال که این روزها در امارات حضور دارد در حاشیه دیدار ایران و امارات، در شبکه دبی اسپورت میهمان غیرمنتظره این شبکه بود تا درباره تیم ملی به تحلیل بپردازد.
 مجیدی در این تحلیل که بخشی از آن به تیم ملی امارات اختصاص داشت، درباره تیم ملی ایران گفت: «ایران با بازیکنان محشرش توانست سه امتیاز این بازی را از امارات به خانه ببرد و استراتژی امیر قلعه‌نویی هم این بود که سه امتیاز را بگیرد و از امارات خارج بشود.»
 فرهاد و امیر دو مربی موفق و دو قطب مخالف در استقلال بودند که به هر حال به دلیل تفکر‌ات مختلف و رفتار متفاوت با یکدیگر همواره به نوعی با هم فاصله خود را حفظ کرده و رابطه‌شان آنچنان صمیمی نبوده است اما از حاشیه خلیج فارس خبر می‌رسد که فرهاد و امیر کدورت‌های گذشته را فراموش کردند و این بار با یکدگیر متحد شدند.
 قلعه‌نویی که پس از فشار ناشی از دو بازی سخت ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی یکی دو روزی بیشتر در شهر دبی مانده بود، امروز در ملاقات با فرهاد مجیدی دقایقی طولانی با شاگرد سابق خودش درباره مسائل‌ مختلف صحبت کرد. قلعه‌نویی و مجیدی آخرین بار در هتل آزادی تهران با حضور برخی دوستان مشترک با یکدیگر رودررو شده و همدیگر را در آغوش گرفته بودند و حالا این اتفاق در دبی دوباره تکرار شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی