صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و سه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و سه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اردوگاه آبی

چراغ سبز مدیران استقلال برای جدایی زیلیکیچ
بعد از بمباران حواشی ظاهراً این روزها آرامش به تیم استقلال برگشته است. در حالی که یکی از دلایل اصلی اختلاف جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال، آلمدین زیلیکیچ، وینگر بوسنیایی این تیم بوده و نکونام در روزهای اخیر طی مصاحبه‌ای او را بازیکنی بی‌کیفیت خوانده بود، حالا مدیران استقلال از موضع خود کوتاه آمده و برای جدایی این بازیکن چراغ سبز نشان داده‌اند. اینطور که شنیده می‌شود نکونام و مدیران استقلال بر سر جدایی این بازیکن به توافق رسیده‌اند تا آرامش به اردوی تیم برگردد.
ماجرای جذب این وینگر بوسنیایی به زمان انتظار نکونام برای صدور مجوز مربیگری‌اش برمی‌گردد که بدون نظر او این وینگر به استقلال پیوست و حالا جواد نکونام در روزهای اخیر زیلیکیچ را بازیکنی بی‌کیفیت دانسته و اعلام کرده بود که به هیچ عنوان زیر بار حفظ این بازیکن نمی‌رود.


فداکاری نکونام برای ثبت قرارداد محمدی و سلیمی
کادرفنی استقلال برای ثبت قرارداد مهرداد محمدی و ایمان سلیمی دست به فداکاری زد. در حالی که به خاطر قانون سقف بودجه باشگاه قادر به ثبت قرارداد محمدی وینگر و ایمان سلیمی مدافع خود نبود، طبق شنیده‌ها کادرفنی استقلال و در رأس آن جواد نکونام حاضر به کاهش مبلغ قرارداد خود شدند تا جا برای این دو بازیکن باز شده و به دلیل محدودیت‌های سقف بودجه مشکلی از بابت ثبت قرارداد آنها وجود نداشته باشد.


داغ دل پادوانی تازه شد
در روزهایی که بحث کنار گذاشتن کوین یامگا مدافع فرانسوی استقلال به‌خاطر مصدومیت مطرح است، داغ دل پادوانی دفاع برزیلی سابق آبی‌پوشان دوباره تازه شده است.
پادوانی که در سال 96 در نیمه اول بازی مقابل فولاد از ناحیه گردن مصدوم شد و برا ی همیشه توانایی راه رفتن را از دست داد، بدون ریالی غرامت از سوی باشگاه استقلال برای همیشه ایران را ترک کرد.
حالا از آنجایی که یامگا بعد از مصدومیت چشم در تمرینات استقلال به سرنوشت مشابه پادوانی دچار شده و بحث کنارگذاشتنش از ترکیب استقلال و فسخ قراردادش یه یکی از سوژه‌های اصلی باشگاه تبدیل شده است، مدافع سابق آبی‎پوشان با همذات‌پنداری لب به مصاحبه گشوده و اینطور گفته که بدون دریافت ریالی غرامت از باشگاه استقلال، این تیم را ترک کرده است. البته که بنا به گفته مدیران باشگاه استقلال قرار است مطالبات یامگا پرداخت شود تا با شرایط بهتری نسبت به پادوانی ایران از باشگاه جدا شود.


احتمال بازگشت منتظر محمد
 به لیست نکونام
بازگشت منتظر محمد هافبک عراقی استقلال به لیست جواد نکونام همچنان مطرح است. در حالی که قبل از این هافبک عراقی در تفکرات نکونام جایی نداشت و در لیست خروج او قرار گرفته بود، حالا صحبت‌هایی مطرح شده است که او به عنوان سهمیه زیر 25 سال مجدداً به استقلال برمی‌گردد.
 منتظر محمد فصل قبل به عنوان بازیکن قرضی در مس رفسنجان زیرنظر محرم نوید کیا به میدان می‌رفت. حالا باید دید در روزهای آینده مدیران باشگاه چه تصمیمی درباره این بازیکن خواهند گرفت و طلسم حضور او در ترکیب آبی‌پوشان شکسته می‌شود یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی