صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و چهل و سه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و چهل و سه - ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۷

هشدار به هواداران استقلال

بلیت ندارید نیـــــــــــایید

در شرایطی که بازی استقلال و الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان به میزبانی ایران برگزار می‌شود، بسیاری از هواداران استقلال به خاطر محدودیت‌ها و شرایط ویژه ورزشگاه شهر قدس مجبور هستند تا از خانه، بازی تیم محبوبشان را تماشا کنند.
بعد از حرف و حدیث‌های بسیار بالاخره تصمیم نهایی درباره ورزشگاه برگزارکننده تقابل استقلال و الغرافه گرفته شد تا استادیوم شهر قدس میزبان این بازی باشد؛ استادیومی که به‌خاطر کمبود فضا و خیابان‌های محدود اطراف خود شرایط ویژه‌ای داشته و دست مسئولان ایرانی را برای بلیت‌فروشی بسته است.
در حالی که این ورزشگاه در مجموع 8500 نفر ظرفیت دارد، احتمالاً چیزی حدود 5000 تا 8000 بلیت فروخته خواهد شد تا فقط تعداد کمی از هواداران قادر به تشویق تیم خود از نزدیک باشند.
 از آنجایی که هواداران ایرانی همیشه عادت به قانون‌شکنی داشته و برخلاف گفته مسئولان، روز بازی بدون بلیت به استادیوم می‌آیند، حالا داود رفعتی دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها از هواداران استقلال تقاضا دارد که به‌خاطر محدودیت‌های ورزشگاه شهر قدس و خیابان‌های کمی که اطراف آن وجود دارد بدون بلیت به این ورزشگاه نیایند تا بازی با ظرفیت استاندارد خود برگزار شود. رفعتی همچنین از مسئولان باشگاه استقلال هم درخواست کرده است که خود را کنار نکشیده و بر این موضوع نظارت کنند تا تقابل آبی‌پوشان ایرانی و الغرافه قطر بدون هیچ مشکلی برگزار شده و ختم به خیر شود.
بدون شک قلب هواداران استقلال برای تیم خود می‌تپد و همه علاقه زیادی دارند تا تیم خود را از نزدیک تشویق کنند اما قانون‌شکنی و تجمع در ورزشگاه شهر قدس با شرایط ویژه‌ای که دارد، می‌تواند دردسر‌های زیادی برای تیم استقلال از محرومیت تماشاگران در بازی‌های بعدی لیگ نخبگان آسیا گرفته تا منع میزبانی ایرانی‌ها و برگزاری مسابقه در کشور ثالث به وجود بیاورد.
بنابراین هواداران استقلال باید محتاطانه رفتار کنند چرا که ممکن است دود اشتباهات آنها در چشم تیم استقلال برود.

جستجو
آرشیو تاریخی