چرا دستیار خارجی نکونام به ایران نیامد؟

پشت پرده منتفی شدن حضور مربی خارجی در استقلال

جواد نکونام برای حضور در لیگ بیست و چهارم به دنبال افزایش تعداد مربیان خارجی خود بوده و پس از اینکه غیبت مهدی هاشمی نسب قطعی شد، این قضیه با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گرفت.
از مدت‌ها پیش شنیده می‌شد که سرمربی استقلال برای بهبود عملکرد تیمش در فصل جدید لیگ برتر، به دنبال تقویت کادرفنی با جذب یک مربی خارجی است. با این حال اما تا امروز خبری از حضور این مربی نبوده و هیچ‌کس دقیق نمی‌داند گزینه مد نظر نکونام کیست؟
این در حالی است که نکونام مدعی است باشگاه استقلال برای حضور دستیار خارجی‌اش کم کاری کرده اما منابع خبری ایران ورزشی از باشگاه استقلال اطلاع می‌دهند طبق نامه‌ای که در تاریخ یازدهم شهریور و از سوی مدیراجرایی باشگاه تحویل مدیریت گردید، درخواست شده بود تا در تاریخ 9 سپتامبر (19 شهریور) برای مربی جدید بلیت تهیه شود اما در تاریخ چهاردهم شهریور، به صورت شفاهی از مدیریت باشگاه درخواست شده تا زمینه‌های حضور این مربی خارجی در ایران فراهم شود. در نتیجه در این زمینه تأخیری از سوی مدیریت باشگاه رخ نداده است.
ضمن اینکه شنیده می‌شود علت اصلی تأخیر در حضور گزینه مورد نظر این بوده که وی تنها می‌خواهد به عنوان دستیار اول در استقلال مشغول کار باشد اما با توجه به اینکه جواد نکونام دستیار اول و حتی دستیار دومش را انتخاب کرده، گزینه مد نظر این مربی از حضور در استقلال دلسرد شده و نمی‌خواهد رزومه خود را خراب کند.

جستجو
آرشیو تاریخی