صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و نه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و نه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اردوگاه سرخ

شکاری فعلاً منتفی است
در شرایطی که گفته می‌شود با مازاد شدن رضا شکاری از سپاهان شاید این بازیکن به پرسپولیس بیاید اما هیچ خبری از حضور او در جمع سرخ‌ها نیست. درست است که پرسپولیس دنبال مهاجم – وینگر می‌گردد اما باشگاه سعی می‌کند این سهمیه را به خرید بازیکن خارجی اختصاص دهد.


صدرنشینی در سه رده پایه
این هفته تیم امید سایپا، مقابل تیم انتهای جدول غافلگیر شد و به تساوی رضایت داد. شاگردان عباس آقایی هم از این فرصت نهایت استفاده را کردند و با پیروزی دو بر صفر مقابل تیم امید نیروی زمینی، ۲۱ امتیازی شدند و با دو امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین رقیب، صدر جدول را از آن خود ساختند.
در حال حاضر پرسپولیس در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید صدر جدول رقابت‌های پایه تهران را در اختیار دارند.


بازگشت ایوب به تمرین
سرخپوشان پایتخت تمرین روز جمعه را از ساعت ۱۰ صبح زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. ابتدا بازیکنان در کنار زمین به چهار گروه تقسیم شدند و حرکات مخصوص کششی، قدرتی و بدنسازی را با استفاده از ادواتی که طراحی شده بود، انجام دادند. این برنامه حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید و پس از آن، کار با توپ، حفظ توپ و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. مرتضی پورعلی‌گنجی کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد و سایر بازیکنان هم بدون مشکلی در اختیار کادر فنی بودند. ایوب العملود پس از چند روز استراحت، از دیروز به تیم ملحق شد و تمرین کرد. تنها غایبان تمرین دیروز هم بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس
بودند.


تغییر ورزشگاه بازی با الاهلی
به دلیل تأخیر در صدور مجوزهای اداری، ورزشگاه الجوهره جده نتوانست مجوز میزبانی دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران را دریافت کند. بر این اساس، این مسابقه در ورزشگاه ۲۳ هزار نفری شاهزاده عبدالله فیصل در شهر جده برگزار خواهد شد. این تغییر مکان به دلیل مشکلات اداری بوده و هر دو تیم آماده رقابت در ورزشگاه جدید هستند. پرسپولیس در سال‌های گذشته دو بار الاهلی عربستان را شکست داده، یک‌بار با این تیم مساوی کرده و یک‌بار هم مغلوب الاهلی شده است و حالا باید دید، پنجمین بازی دو تیم در ۱۰ سال خیر با چه نتیجه‌ای تمام خواهد شد. پرسپولیس در نخستین دیدار لیگ نخبگان آسیا روز 26 شهریورماه در عربستان به مصاف الاهلی خواهد رفت.


فردا؛ بازی با نساجی در اکباتان
پرسپولیس برای رقابت در لیگ نخبگان آسیا، در هفته اول این مسابقات به مصاف تیم قدرتمند الاهلی عربستان خواهد رفت و با تقویت تیم خود در تلاش است تا بتواند نتایج قابل قبولی در آسیا کسب کند. به همین منظور سرخ‌ها برای آمادگی هرچه بیشتر قبل از رویارویی با تیم الاهلی عربستان و حضور پرقدرت در لیگ نخبگان آسیا روز یکشنبه(فردا) یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم نساجی قائمشهر برگزار می‌کند. گفتنی است این دیدار در ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.


گندوز و کنعانی بازی نکردند
میلاد محمدی و اوستون اورونوف دو ملی‌پوش پرسپولیس در فیفادی اول ماه شهریور بودند. پرسپولیس دو ملی‌پوش در فهرست تیم ملی ایران دارد که در کمال تعجب محمدحسین کنعانی‌زادگان مقابل قرقیزستان بازی نکرد و نظاره‌گر حضور حزباوی‌پور در کنار شجاع بود. بدین ترتیب میلاد محمدی جدیدترین بازیکن پرسپولیس تنها نماینده سرخ‌ها در بازی اول تیم ملی بود که 90 دقیقه در دفاع چپ بازی کرد و نمایش بدی هم نداشت.
در دیگر بازی مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا هم اوستون اورونوف در برد یک بر صفر  تیم ملی کشورش مقابل کره شمالی در ترکیب اصلی ازبک‌ها بود که 60 دقیقه بازی کرد.
همچنین تیم ملی الجزایر پنجشنبه شب مقابل گینه استوایی در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا قرار گرفت که دو برصفر برنده شد و الکسیس گندوز گلر سرخ‌ها در این بازی نیمکت نشین بود.
تیم ملی گرجستان هم که گولسیانی را دارد امشب در سطح دوم لیگ اروپا مقابل تیم ملی چک بازی خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی