صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و نه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و نه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۶

توافق بوپندزا با الزمالک، نیانگ هم منتفی است

پرسپولیس کمتر از 48 ساعت وقت دارد

پرسپولیس دنبال یک مهاجم – وینگر خارجی است و از شروع هفته قبل قرار بوده این انتقال نهایی شود که هنوز اتفاقی در این خصوص رخ نداده است.
قرار بود یکشنبه شب این انتقال نهایی شود و اخباری هم در این زمینه به گوش رسید اما نشد که نشد.
دو گزینه نهایی پرسپولیس برای این انتقال امبابه نیانگ فرانسوی – سنگالی سابق میلان و آرون بوپندزا گابنی بود که در شش روز گذشته اخبار و شایعات مربوط به آنها در فضای مجازی و رسانه‌های ورزشی حسابی هواداران پرسپولیس را به خود مشغول کرده بود.
یکشنبه هفته قبل گفته شد بحث بوپندزا منتفی شده و پرسپولیس روی نیانگ متمرکز شده است. قرار بود این بازیکن در آخرین ساعات این روز به باشگاه پرسپولیس جواب بدهد که فردای آن روز مشخص شد مذاکرات به نتیجه نرسیده است.
ظاهراً نیانگ درخواست دو و نیم میلیون دلاری از پرسپولیس داشته ولی مدیران این باشگاه اعلام کردند بیشتر از یک میلیون دلار نمی‌پردازند. باشگاه پرسپولیس بودجه‌ای نزدیک به
یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار که همان پول انتقال عبدالکریم حسن است را برای جذب مهاجم مطرح کنار گذاشته و بیشتر از آن نمی‌تواند خرج کند.
فردای آن روز یعنی سه‌شنبه خبر آمد که باشگاه الزمالک که ظاهراً رقیب پرسپولیس باری جذب نیانگ بوده از خرید او صرف نظر کرده که اینطوری به نظر می‌رسید کار سرخ‌ها برای رسیدن به هدف‌شان راحت‌تر می‌شود. عجیب اینکه الزمالک مصر دنبال دیگر گزینه پرسپولیس رفت و روز چهارشنبه خبر رسید این باشگاه مذاکراتی جدی با بوپندزا داشته است. جالب‌تر اینکه دیروز رسانه دیگری خبر داد الزمالک به این بازیکن پیش پرداخت هم داده و ظاهراً این انتقال نهایی شده است.
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس باید دوشنبه همین هفته فهرست آسیایی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند و کمتر از 48 ساعت وقت دارد دیروز هیچ خبری از گزینه خارجی دیگری نبود و حتی گفته شد بحث نیانگ هم منتفی است. گفته می‌شود نیانگ رقمش را تا 1.8 میلیون دلار هم پایین آورده و در نهایت قرار شده باشگاه پرسپولیس برای قراردادی سه ساله با او 2 میلیون دلار بپردازد. ظاهراً توافق‌های لازم هم به عمل آمده و باشگاه برای او قرارداد الکترونیکی را هم فرستاده اما نیانگ پیشنهادی از مصر گرفته و هوایی شده و گفته فقط همان سالی 2.5 میلیون دلار را می‌خواهد و در نهایت با پرسپولیس به توافق دست نیافته است.
جستجو
آرشیو تاریخی