صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سی و نه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سی و نه - ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - صفحه ۶

سعید مهری مورد پسند گاریدو

اسدبیگی مانع تولد یاغی جدید شد

  گاریدو پس از پایان سه هفته ابتدایی لیگ برتر در خط میانی پرسپولیس کمبود یک بازیکن بازیساز را کاملاً حس می‌کند. بازیکنی با توانایی‌های فنی بالا برای ارسال پاس‌های عمقی و عرضی برای مهاجمان و همین طور وینگرهای تکنیکی تیمش تا این تیم بتواند حملات بیشتری را روی دروازه حریفان خود طراحی کند.
 او در این سه هفته سعی کرد اکثر هافبک‌های تیمش را مورد استفاده قرار دهد و تا امروز بجز محمد خدابنده‌لو و مسعود ریگی، سایر هافبک‌ها رضایت این مرد اسپانیایی را جلب نکرده‌اند. گاریدو نیز برای برطرف کردن مشکل تیمش در خط هافبک به سراغ بررسی گزینه‌های جدید رفت. سعید مهری یکی از نفراتی بود که به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و گاریدو نیز با دیدن فیلم بازی این بازیکن موافقت خود را برای جذب مهری اعلام کرد.
  این موضوع باعث شد تا باشگاه پرسپولیس برای برآورده کردن خواسته سرمربی‌اش با چند هافبک صحبت کند تا با آنها برای فسخ قرارداد به توافق برسد و لیست تیم برای خرید هافبک جدید جای خالی داشته باشد. در ادامه وقتی نام سینا اسدبیگی مطرح شد گاریدو مخالفتی با جدایی او نشان نداد و رضایت خود را نیز از انتقال سعید مهری به پرسپولیس به جای سینا اسدبیگی اعلام کرد. به هرحال استدلال او این بود که سعید مهری با توانایی بازی در پست ۸ می‌تواند در طول فصل به همراه سروش رفیعی نیاز خط میانی پرسپولیس را برطرف کند. با این حال اما سینا اسدبیگی طی صحبتی که با مدیران باشگاه داشت اعلام کرد راضی به این جدایی نیست و دوست دارد کارش را در پرسپولیس ادامه دهد. از آنجایی که باشگاه نمی‌تواند بدون رضایت بازیکن، نامش را در لیست خروجی قرار دهد و قرارداد او را یکطرفه فسخ کند، عملاً پروژه انتقال و جابه‌جایی سعید مهری به جای سینا اسدبیگی بسته شد.
 این در حالیست که پرسپولیس در این پست در حال حاضر فارغ از سینا اسدبیگی که نامش حول جدایی از این تیم شکل گرفته، نفرات دیگری چون میلاد سرلک، سروش رفیعی، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو و حتی یاسین سلمانی و یکی دو بازیکن جوان را نیز در اختیار دارد و مشخص نیست با این انتقال احتمالی چه برنامه‌ای را دنبال خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی