14 بازیکن تیم ملی فوتسال برای بازی با قزاقستان معرفی شدند

اعلام برنامه شاگردان شمسایی پیش از اعزام به جام‌ جهانی

تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات جام جهانی دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی قزاقستان برگزار می‌کند. بر این اساس وحید شمسایی سرمربی تیم ملی باقر محمدی، سعید مؤمنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و بهروز عظیمی برای این دو دیدار معرفی کرد. تیم ملی جمعه 9 شهریور ساعت 15 به وقت آستانه قزاقستان و یکشنبه 11 شهریور ساعت 19 دیدارهای تدارکاتی خود را مقابل این تیم برگزار خواهد کرد. پس از خداحافظی بهزاد رسولی، حمزه کدخدا و علی اکرمی از اردوی تیم ملی دیروز مسعود یوسف هم از لیست نفرات اعزامی به قزاقستان خط خورد. تیم ملی پس از بازگشت از قزاقستان، در روز ۱۵ شهریور اردوهای خود را شروع خواهد کرد و در نهایت این تیم در روز ۲۰ شهریورماه به ازبکستان اعزام خواهد شد.

سفال‌منش: به جنگ نابرابر می‌رویم اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم
شهاب‌الدین سفال‌منش، مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به نتایج همگروه‌های ایران در جام جهانی فوتسال خاطرنشان کرد: «دیدیم که ونزوئلا توانست تیم قدرتمند مراکش را شکست بدهد و فرانسه مقابل اسپانیا که عناوین مختلف جهانی را در کارنامه دارد، 2 - 2 مساوی کرد. گواتمالا هم در تورنمنت تدارکاتی تایلند شرکت کرده است. این مسأله نشان می‌دهد تیم‌های ملی فوتسال دنیا تدارک خوبی دیده‌اند و به هم نزدیک شده‌اند.»
او با بیان اینکه همه تیم‌ها با برنامه مشخص و قوی وارد جام جهانی می‌شوند، گفت: «کشورها روی فوتسال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ما با بضاعتی که داریم، تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. به جنگی می‌رویم که به‌نوعی از لحاظ آماده‌سازی نابرابر محسوب می‌شود، اما تمام توان خودمان را با غیرت و برای موفقیت می‌گذاریم و امیدوارم با دعای مردم، بهترین نتایج را در جام جهانی فوتسال بگیریم.»

 

برش

شمس:‌‌ بازیکنان ما بزرگ و هنرمند هستند

حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد جام جهانی۲۰۲۴ اظهار داشت: «با توجه به اینکه برای اولین‌بار در سید یک قرار گرفتیم در مرحله گروهی کار آسانی داریم. در گذشته شاید تیم ملی قدری بی‌تجربه بود و برخی از نفرات اولین دوره حضورشان در جام جهانی را تجربه می‌کردند اما اکنون نفراتی مثل حسین طیبی، اصغر حسن‌زاده و... حداقل بیش از یک دوره جام جهانی را دیده‌اند و باید از تجربه‌شان استفاده کنیم. سه بازی اول مرحله گروهی تیم ما را در شرایط بهتری قرار می‌دهد‌. از مرحله یک‌هشتم جام تازه کار ما شروع می‌شود.»
وی افزود: «سرمربیان فرانسه و ونزوئلا پیش‌بینی کرده‌اند که ایران به فینال جام جهانی می‌رسد. آنها خودشان می‌دانند که فوتسال ایران چه قدرتی دارد. در ایران همه امیدوار هستند زیرا وحید شمسایی بازیکنان خوبی را انتخاب کرده است و صبح و بعدازظهر به شدت تمرین می‌کنند. بازیکنان ما بزرگ و هنرمند هستند و یک مربی باانگیزه مثل شمسایی که قدرت تهاجمی‌اش را به بازیکنان انتقال می‌دهد، سبب خواهد شد بتوانیم فینال جام جهانی را برای اولین‌بار تجربه کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی