محمد بنا حواشی کشتی فرنگی را جمع کرد

حضور خاص آقای خاص

سرمربی پرافتخار کشتی فرنگی ایران شنبه با حضور در اردوی تیم  کشتی فرنگی جوانان با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، حسن رنگرز و حمید باوفا سرمربیان تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و جوانان دیدار کرد. حضور محمد بنا در این تمرین بعد از مدت‌ها اتفاق افتاد و به نظر کاملاً هم هدفمند بود. محمد بنا که پیش از این هم بارها ثابت کرده بود روی نتایج کشتی فرنگی حساس است، با حضورش باعث شد تا حواشی که بعد از المپیک به راه افتاده بود، جمع شود.
بعد از المپیک پاریس خبرهای زیادی منتشر شد که رنگرز علاقه‌ای به ادامه فعالیت در رأس کادرفنی تیم ملی ندارد اما با حضور بنا در اردوی تیم جوانان بعضی از خبرگزاری‌ها اعلام کردند قرارداد حسن رنگرز برای دو سال دیگر تمدید شده است. این یعنی دیگر کسی حرف از رفتن رنگرز نمی‌زند.
در حالی  که بعد از المپیک پاریس خبرگزاری‌ها از استعفای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خبر دادند و حتی گمانه‌زنی‌های زیادی به راه افتاد که چه کسانی کاندیدای نشستن روی نیمکت تیم ملی هستند اما بعد از حضور محمد بنا در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، حسن رنگرز هم در کنار حمید باوفا دیده شد تا مشخص شود که تغییری حداقل به این زودی‌ها در کار نیست.
محمد بنا حکم مشاور رئیس فدراسیون کشتی را دارد و با نظر او، بعد از جهانی صربستان در سال 2022 حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شد؛ در روزهایی که کشتی فرنگی با وجود درخشش در المپیک پاریس به‌هم ریخته بود، به یکباره او با حضور خود در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی مانع از افزایش تنش‌ها شد.
محمد بنا در این حضور کوتاهش، هم کنار تشک رفت وهم  بر تمرین جوانان فرنگی‌کار نظارت کرده و هم با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار کرد. او البته  به حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به واسطه درخشش در پاریس خداقوت گفت و برای حمید باوفا در مسابقات جهانی اسپانیا آرزوی موفقیت کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی