اردوگاه سرخ

 زمان دوری عالیشاه تمام نشده
امید عالیشاه برای بهبودی کامل شکستگی انگشت پا به زمان بیشتری نیاز دارد و هنوز زمان ۴ هفته‌ای به پایان نرسیده است.
او همچنان تمرینات و برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کند تا پس از بهبودی کامل، در زمان کمتری به شرایط مسابقه برسد. البته طبیعی است که هواداران، مشتاق بازگشت هرچه سریع‌تر کاپیتان تیم‌شان هستند ولی براساس پروتکل‌های استاندارد پزشکی، از ابتدا هم حداقل زمان چهارهفته‌ای برای جوش خوردن کامل استخوان پا اعلام شده بود. این مطلب در تاریخ پنجم مرداد از سوی رئیس پزشکی باشگاه اعلام شد.
دکتر فرید زرینه نیز درباره آخرین وضعیت پزشکی عالیشاه گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها، استخوان یکی از انگشت‌ها جوش خورده است و انگشت دیگر در حال ترمیم است. دوره درمان برای چنین عارضه‌ای حداقل ۴ هفته است که هنوز این زمان به پایان نرسیده است. البته امید عالیشاه به جهت تعصبش، اشتیاق و انگیزه زیادی برای بازگشت هرچه سریعتر دارد ولی به هر حال گذر این زمان اجتناب‌ناپذیر است.


ثبت نام کامل در سامانه‌ AFC
ثبت نام کامل کلیه اعضای تیم پرسپولیس در سامانه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شد.
در جریان این اقدامات؛ تمام اطلاعات شخصی اعضای تیم شامل پاسپورت، قرارداد، پست بازیکن، شماره پیراهن و دیگر موارد به طور کامل و مطابق با قوانین و مقررات ابلاغ شده، در سامانه رسمی AFC بارگذاری و ثبت شد.
پرسپولیس که در دوره جدید رقابت‌های آسیایی، لیگ نخبگان آسیا حضور خواهد داشت، با رعایت کلیه قوانین و مقررات جاری کنفدراسیون، در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.


امروز در راه تبریز
سرخپوشان پایتخت برای دیدار مقابل تراکتور از هفته دوم لیگ برتر، امروز چهارشنبه پس از انجام آخرین جلسه تمرینی خود، تهران را به مقصد تبریز ترک می‌کنند. سرخپوشان پرسپولیس پنجشنبه اول شهریور ماه از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در برابر تراکتور به میدان می‌روند.


اقدام برای ITC و کارت بازی میلاد
میلاد محمدی پس از عقد قرارداد الکترونیکی با باشگاه پرسپولیس، در کمترین زمان، به کشور باز می‌گردد و بعد از انجام امور اداری و قراردادی، در اختیار کادر فنی قرار می‌گیرد. باشگاه پرسپولیس همچنین با اخذ مدارک لازم از سوی باشگاه سابق این بازیکن و درخواست ITC و همچنین عقد فیزیکی قرارداد وی، برای صدور کارت بازی میلاد محمدی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.


درخواست میزبانی در قزوین
داود رفعتی دوشنبه شب در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر گفت: با درخواست تیم پرسپولیس دیدار هفته سوم این تیم برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود. البته این منوط به موافقت سازمان لیگ است. وی افزود: تیم شمس‌آذر در هفته دوم و سوم در قزوین دیداری ندارد و از این جهت مشکلی برای برگزاری دیدار تیم‌های تهرانی در این ورزشگاه نداریم.


بازی تراکتور بدون حضور زنان
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در حالی به میزبانی استادیوم یادگار امام برگزار خواهد شد که تلاش مسئولان تبریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ادامه دارد. با این حال دیروز امیر جابری، مسئول بلیت فروشی سامانه تراکتور اعلام کرد که در این بازی زنان در استادیوم حضور نخواهند داشت.
او اعلام کرد که جایگاه مربوط به آنها در اختیار تماشاگران پرسپولیس خواهد بود تا به این ترتیب حضور زنان در اولین بازی خانگی سرخ‌پوشان منتفی شود. لازم به ذکر است هنوز سیستم تفکیک جنسیت هم در سامانه بلیت فروشی تراکتور اعمال نشده است.


 پورعلی‌گنجی و صادقی مشکلی ندارند
هافبک و مدافع ملی‌پوش پرسپولیس برای حضور در مسابقات رسمی مشکلی نخواهند داشت. رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سعید صادقی و مرتضی پورعلی گنجی با استرداد وجوهی که برای تبلیغات از یکی از شرکت‌ها دریافت کرده بودند، مشکلی برای بازی‌های خود و حضور در مسابقات رسمی نخواهند داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی