احتمال حضور سرخ‌پوشان با دو حامی مالی در لیگ نخبگان

هر چهار مسابقه یک اسپانسر

هلدینگ طبیعت که فصل گذشته به عنوان یکی از حامیان مالی باشگاه بزرگ پرسپولیس وارد عرصه شد، برای فصل پیش رو نیز همچنان به همکاری خود با سرخ پوشان ایران ادامه خواهد داد. این باشگاه پیش از این با شرکت صباباتری هم عقد قرارداد کرده بود اما جالب اینجاست که مبلغ حمایت هلدینگ طبیعت با داشتن سه قرارداد با باشگاه پرسپولیس که دو قرارداد در خصوص تولید تن ماهی و روغن پرسپولیس-طبیعت که سود حاصل از فروش آن به آکادمی و باشگاه پرسپولیس تعلق می‌گیرد و یک قرارداد ۱۱۰ میلیاردی برای فصل جدید، به‌صورت رسمی از صباباتری بیشتر است.
 با توجه به این موضوع که صبا باتری در طول فصل جاری به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن پرسپولیس معرفی شده حالا سؤال اصلی اینجاست که آیا هلدینگ طبیعت با چنین قراردادی حاضر است در لیگ نخبگان لوگوی خود را حذف کند؟
 با توجه به اینکه در قوانین لیگ نخبگان به باشگاه تنها اجازه درج اسپانسر روی سینه پیراهن داده می‌شود، بنابراین باشگاه پرسپولیس اگر بخواهد مانند لیگ برتر عمل کند، باید نام طبیعت را از پشت پیراهنش حذف و نام صبا باتری را به عنوان حامی مالی اصلی خود درج کند.
 قطعاً برای هلدینگ طبیعت هم مهم است در لیگ نخبگان برند خودش را تبلیغ کند و با پرداخت چنین مبلغی نمی‌خواهد که این فرصت را برای تبلیغ برند خود از دست بدهد.
در همین راستا شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس با انتخاب یک سیاست جدید در نظر دارد 4 بازی از طبیعت و 4 بازی از صبا باتری به عنوان اسپانسر آسیایی خود استفاده کند تا به نوعی از هر دو شرکت در این رقابت‌ها حمایت کرده باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی