ستاره استقلال در انتظار پاسخ مثبت حسینی

یامگا سومین خارجی تاریخ آلومینیوم

محمدرضا رحیم‌پور
خبر‌نگار

 
از مدت‌ها پیش زمزمه‌های بازگشت یامگا به مستطیل سبز به گوش می‌رسید اما این فصل استقلال ترجیح داد روی کوین ریسک نکند و نامش را از فهرست خارجی‌های این تیم خارج کند.
طبق قرارداد باشگاه استقلال باید به یامگا در حالی حقوق پرداخت می‌کرد که او از لیست این تیم هم خارج است. به علاوه اینکه یامگا خواستار بازی کردن است و گفته می‌شود یکی، دو تیم خواهان جذب بازیکن استقلال هستند.
باشگاه استقلال به یامگا اجازه مذاکره با تیم‌های خواهانش را داده و این مدافع فرانسوی نیز روز گذشته در اراک حاضر شد تا در تمرینات آلومینیوم شرکت کند و در صورت تأیید کادر فنی این تیم با او قرارداد امضا شود.
 
عقد قرارداد منوط به مجوز پزشکی
یکی از مدیران باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص حضور یامگا توضیح داد: «یامگا از نظر فنی بازیکن با کیفیتی است و روز گذشته در باشگاه ما حاضر بود، عقد قرارداد با یامگا منوط به مجوز‌های پزشکی لازم است و بعد از دریافت این مجوز‌ها از سوی باشگاه استقلال یامگا به کمیته پزشکی ایفمارک برای تأیید نهایی معرفی خواهد شد.
 در این مدت یامگا به صورت تستی همراه تیم تمرین می‌کند تا شرایط آمادگی جسمانی خودش را حفظ کند.»
 یامگا تنها خارجی ما نخواهد بود
 وی با اشاره به اینکه یامگا احتمالاً تنها خارجی تیم اراکی نخواهد بود، می‌افزاید: «تیم ما در این پنجره نقل و انتقالاتی چند بازیکن تأثیر‌گذار خود را از دست داد که با توجه به قیمت‌های کنونی بازار بازیکنان ایرانی، خرید ستاره‌های در حد آنها با قیمت‌های بسیار بالایی ممکن بود. به همین جهت باشگاه ما به جز یامگا در چند پست دیگر با بازیکنان خارجی دیگر در حال مذاکره است.»
 
جدایی یامگا از استقلال؛ معامله برد - برد
 این مسئول در پایان یادآور شد: «با توجه به اینکه استقلال باید حقوق یامگا را به صورت کامل پرداخت کند، ما می‌توانیم بخشی از حقوق او را بر عهده گرفته و پرداخت کنیم و این بازیکن نیز در شرایط بازی قرار خواهد گرفت. با این تفاسیر هم باری از دوش استقلال برداشته خواهد شد و هم باشگاه ما برای جذب یامگا هزینه زیادی نخواهد کرد. این یک معامله برد - برد برای طرفین خواهد بود.»

 

 محکومیت میلیاردی آلومینیوم

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال سه رأی جدید صادر کرد که قابل توجه‌ترین آن مربوط به شکایت مدیرعامل سابق باشگاه آلومینیوم اراک از این باشگاه است.
در پی شکایت حمید محرابی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 10 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 385 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده است.
در پرونده شکایت امیرحسین کریمی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 171 میلیون و 675 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 10 میلیارد و 500 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
با توجه به شکایت داریوش ایوبی از باشگاه پترو پالایش شازند، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 114 میلیون و 450 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی