بازگشت تب فوتبال به مشهد

هواداران پدیده به کمک رحمتی می‌آیند

جواد رستم‌زاده
خبرنگار

 مشهد بوی لیگ برتر گرفته است و این بار نه نماینده این شهر که دو تیم هوادار و ذوب‌آهن قرار است در استادیوم امام رضا(ع) به میدان بروند.
این بازی از آن جهت در مشهد برگزار می‌شود که تیم ملی قرار است در اصفهان به میدان برود و برای حفظ چمن استادیوم نصف جهان، مشهد را نامزد میزبانی این دیدار کرده‌اند.
پیش از این البته زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال دیدارهای تیم هوادار به مشهد هم شنیده می‌شد. در بازی اخیر اگرچه ذوب‌آهن روی کاغذ میزبان است اما در واقع این تیم هوادار است که بواسطه سرمربیگری مهدی رحمتی احتمالاً از هواداران بیشتری در استادیوم بهره خواهد برد.
مهدی رحمتی چندسالی را به عنوان بازیکن و البته سرمربی شهرخودرو در مشهد زندگی کرده است و اتفاقاً خاطرات خوبی هم در بین مردم این شهر از خود به جای گذاشته است. رحمتی سال‌ها خادم حرم امام رضا(ع) بوده و اساساً برای همین علاقه و عشق به امام هشتم بود که تصمیم گرفت در مشهد فوتبال خود را ادامه دهد و تمام کند.
او در میان مسئولان مشهدی هم جایگاه ویژه‌ای دارد و ارتباط خوبی با مدیران ورزشی این شهر دارد.
پیش‌بینی می‌شود در بازی روز جمعه که قطعاً فوتبالدوستان مشهدی بعد از مدت‌‌ها به استادیوم می‌روند، حمایت‌ها از تیم رحمتی بیشتر باشد که این کار را برای ذوب‌آهن دشوار می‌کند. مهدی رحمتی در مورد بازی در مشهد می‌گوید: «قبل از هرچیز خوشحالم که به همین بهانه به زیارت امام رضا(ع) می‌رویم و در استادیومی که خاطرات خوبی از آن دارم دوباره حضور پیدا می‌کنم. واقعاً حیف است که مشهد با این همه علاقه‌مند و البته امکانات و استادیوم‌های کم نظیر در لیگ برتر نماینده ندارد. خیلی از تیم‌ها آرزو دارند با این امکانات و هواداران در مشهد به میدان بروند.» وی در خصوص حمایت احتمالی هواداران مشهدی از تیم او هم گفت: «همیشه با هواداران رابطه خوبی داشته‌ام و آنها به من لطف دارند. امیدوارم از بازی روز جمعه هم لذت ببرند.» در همین رابطه شنیده می‌شود هواداران قدیمی پدیده و شهرخودرو در حال تدارک برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از تیم مهدی رحمتی هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی