انوشیروانی: مشکلات مدیریت قبلی هنوز ما را رها نکرده است

وزنه‌برداری قبل از المپیک ویرانه بزرگی بود

بعد از مصاحبه چند روز پیش علی مرادی و دفاع از عملکردش در دوره مدیریتش، این‌بار نوبت به سجاد انوشیروانی و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری رسید تا در یک نشست خبری، هم به مدیریت قبلی حمله کنند و هم نتایج پاریس را توجیه.
 سجاد انوشیروانی با تکرار حرف‌های پیشین خود باز هم مشکلات فدراسیون قبلی را پیش کشید: «مدال نگرفتیم و عذرخواهی هم می‌کنیم، اما دوستانی که انتقاد می‌کنند، ببینند چه به ما داده‌اند. داشته‌های ما همین نفرات بودند. آیا آنها که انتقاد می‌کنند و 90 درصد حرف‌های آنها نیز دروغ است، حاضر به عذرخواهی در این مدت شده‌اند؟»
انوشیروانی با ارزیابی عملکرد کادرفنی ادامه داد: «نصیرشلال یک سرمایه بزرگ برای وزنه‌برداری است. او 1.5 سال است که آمده و این زمان زیادی برای ارزیابی نیست. به نظرم عملکردش تا امروز قابل قبول است.
 فردا جلسه کمیته فنی داریم و اعضا نظرات خود را می‌دهند، اما من از عملکرد کادرفنی راضی هستم. باید ارزیابی عملکرد را به بعد از بازی‌های آسیایی بعدی موکول کنیم. ما خواستیم که تغییر نسل بدهیم و این کادرفنی نتیجه این اعتماد را خواهد داد.»
علی داودی که در المپیک توکیو به مدال نقره دست پیدا کرده بود، در این المپیک بدون مدال ماند و حالا رئیس فدراسیون وعده طلای المپیک 2028 امریکا را داد: «داودی بعد از المپیک توکیو بلاتکلیف بود و در المپیک پاریس هم خوب عمل می‌کرد. او در المپیک بعدی طلا را به کسی نخواهد داد.»
انوشیروانی درباره اینکه چرا گفته ویرانه تحویل گرفته؟ ادامه داد: «دوستان اطلاعات غلط می‌دهند. آیا اتفاقاتی که در المپیک ریو افتاد، آن نفرات ماحصل فدراسیون علی مرادی بودند؟ وقتی می‌گوییم ویرانه تحویل گرفتیم، یعنی اینکه چنین نفراتی را نداشتیم. همین چند روز قبل 600 میلیون از حساب فدراسیون کم شد که مربوط به سال‌های قبل می‌شد. آیا این کمپی که بوی تعفن می‌داد و آن را تحویل گرفتیم، ویرانه نبوده است؟ از همان کمپ تا استان‌های مختلف کشور که هیچ تجهیزاتی نداشتند، همه ویرانه بودند. دوستان در اندازه‌ای نیستند که درباره بودجه فدراسیون صحبت کنند.
 فدراسیون ما در مجمع سال اول حضورم 16 مشکل داشت که از قبل باقی مانده بود. وکیل سعید علی حسینی شکایت 45 میلیونی داشت که به دلیل تعویق در پرداخت، به 350 میلیون رسیده بود. آیا اینها ویرانه نیست؟ آیا می‌دانید که اردوهای نوجوانان و جوانان به طور مداوم در طول حضورم برگزار شده است؟ پس وقتی می‌گوییم که ویرانه تحویل گرفتیم، با مدرک حرف می‌زنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی