باقر محمدی به تیم ملی فوتسال بازگشت

خطر مصدومیت در کمین ستاره‌های تیم‌ملی فوتسال

در ماه‌های اخیر با ادامه روند صعودی بازی‌ها در سطح ملی و باشگاهی، ملی‌پوشان فوتسال ایران خستگی قابل توجهی از خود نشان داده‌اند و تعدادی از آنها با مصدومیت کهنه تمرینات را دنبال می‌کنند و از درد رنج می‌برند. این فصل انتظار می‌رود طاقت‌فرساترین فصل باشد و راه گریزی از آن هم نیست.
 در سال گذشته مسابقات متعدد دوستانه و رسمی تیم ملی و همچنین فشردگی لیگ برتر باعث آسیب‌دیدگی بسیاری از بازیکنان مطرح و کلیدی تیم ملی شده است و آنها برای عقب نماندن از قافله بدون هیچ وقفه‌ای از تلاش و تمرینات دریغ نکرده‌اند.
 احساس می‌شود با انبوهی از بازی‌ها و مسابقات، بازیکنان زیادی دچار مصدومیت شوند و این زنگ خطر را برای مربیان و بازیکن‌ها به صدا درآورده است. در حال حاضر، وحید شمسایی سه بازیکن خود از جمله سنگ سفیدی، شجری و درخشانی را در اختیار ندارد و همچنین چند مهره دیگر همچون حمزه کدخدا با مصدومیت در تمرینات حاضر شده‌اند.
 ابزار شمسایی هرگز کامل نبوده است و این مربی در جام ملت‌های آسیا به‌طور کامل از فوق ستاره‌اش حسین طیبی بهره نبرد و همچنین سالار آقاپور و مسلم اولادقباد با درد به میدان رفتند به این دلیل درخشش همیشگی‌شان را در رقابت‌های آسیایی به نمایش نگذاشتند. در این شرایط خطر مصدومیت پیش از جام جهانی برای فوق ستاره‌های شمسایی کمین کرده است. هشداری که می‌تواند هزینه گرانبهایی را برای بازیکنان، تیم ملی و تیم‌ها داشته باشد و عدم استراحت به آنها در سطح باشگاهی، از لحاظ بدنی آنها را به سوی تحلیل برده است.

عذرخواهی باقر محمدی از شمسایی
باقر محمدی که پس از دیدار تیمش مقابل مس سونگون در اقدامی ناگهانی از تیم ملی خداحافظی کرده بود، پس از عذرخواهی از کادر فنی و دریافت چراغ سبز از وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی، به تمرینات تیم ملی بازگشت. محمدی که در جام ملت‌های آسیا 2024 به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شده بود، با تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی، هواداران فوتسال را شوکه کرده بود که این ماجرا با بازگشت محمدی به تیم ملی به پایان رسید. تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در جام جهانی 2024 ازبکستان آماده می‌کند. شاگردان شمسایی در این مسابقات با تیم‌های ملی فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا همگروه هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی