تمجید رسانه اماراتی از آزمون

آتش بازی سردار در صحرا

تیم فوتبال شباب الاهلی یکشنبه شب در دور اول «جام بانک اسلامی ابوظبی» امارات رودرروی تیم عجمان قرار گرفت که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شباب الاهلی به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی شباب الاهلی در دقایق 58 و 63 هر دو گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند و نقش بسزایی در پیروزی این تیم داشت.
روزنامه امارات الیوم امارات در رابطه با درخشش آزمون نوشت: «آزمون با دو گلی که به ثمر رساند «آتشفشان» (لقب تیم عجمان) را خاموش کرد. این مهاجم ایرانی، با زدن دو گل در عرض ۵ دقیقه، تیم شباب‌الاهلی را به یک پیروزی ارزشمند مقابل عجمان رساند. این دیدار که در ورزشگاه راشد دبی برگزار شد در چهارچوب مرحله مقدماتی مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی بود و با این پیروزی، تیم شباب الاهلی یک قدم به مرحله دوم نزدیک‌تر شد.»
علاوه بر این طبق اعلام رسانه «KickOff» امارات آزمون با گلزنی که داشت نام خود را در کنار ۳ بازیکن ایرانی سابق این تیم یعنی مهرزاد معدنچی، میلاد میداودی و مهدی قایدی قرار داد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۷، دو باشگاه دبی و الشباب با الاهلی ادغام شدند و نام باشگاه به شباب الاهلی امارات تغییر یافت. مهرزاد معدنچی و میلاد میداودی سابقه حضور در تیم الاهلی امارات را دارند که اکنون جزئی از باشگاه شباب الاهلی است.

جستجو
آرشیو تاریخی