خبر

  با 21 بازیکن در اراک
خوان کارلوس گاریدو برای بازی با ذوب‌آهن نام ۲۱ بازیکن را در کاروان اعزامی به اراک قرار داده است. غایب بزرگ در این سفر، امید عالیشاه، کاپیتان نخست تیم است که برنامه‌ اختصاصی خود را با توجه به آسیبی که دیده بود، دنبال می‌کند.گفتنی است سرخپوشان ایران برای شروع رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، کارت بازی خود را دریافت کردند.به این ترتیب تمام بازیکنان مورد نظر خوان کارلوس گاریدو با دریافت مجوز بازی از این جهت در اختیار وی قرار دارند.
 

تأمین منابع مالی توسط مالکان باشگاه
چند ساعت پس از انتقال قطعی و رسمی بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی کشور، نشست نمایندگان بانک‌ها با مدیران باشگاه پرسپولیس دیروز به میزبانی بانک شهر برگزار شد.
نمایندگان بانک‌های شهر، تجارت، ملت، صادرات، رفاه کارگران، اقتصاد نوین، رضا درویش و پیمان حدادی از حاضران در این جلسه مهم بودند.
در این نشست، ابتدا عضو هیأت مدیره و معاون اقتصادی باشگاه، گزارشی را از آخرین وضعیت مالی باشگاه و برنامه‌های یک سال آینده پرسپولیس ارائه کرد. در ادامه، رضا درویش، مدیرعامل، با اشاره به شروع مسابقات فصل از روز پنجشنبه و در پیش بودن رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از دغدغه‌ها و نگرانی‌های روز و حال باشگاه و هواداران، موارد مختلف را به اطلاع سهامداران عمده و مالکان باشگاه رساند و خواهان اقدام سریع شد.
در جریان این نشست، از سوی کنسرسیوم با عنایت به مشکلات مورد اشاره مدیران باشگاه، تأکید شد؛ نظر به شرایط فورس که وجود دارد، تا اقدامات بعدی، به صورت اضطراری بخشی از منابع مالی مورد نیاز پرسپولیس در این مقطع زمانی حساس از سوی اعضای کنسرسیوم تأمین شود.
در این جلسه درباره مسائل کلان و آینده شرکت پرسپولیس نیز گفت‌و‌گو و تبادل نظر صورت گرفت و باشگاه اعلام داشت؛ موضوع افزایش سرمایه شرکت را به طور جدی دنبال می‌کند.


نام سهامداران جدید پرسپولیس
 در تابلوی فرابورس
در نهایت پس از چند ماه تلاش پروسه واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک‌ها به نتیجه رسید و نام سهامداران جدید این باشگاه در تابلوی نماد پرسپولیس در فرابورس نشست.
به این ترتیب رسماً 30 درصد سهام پرسپولیس به بانک شهر، 20 درصد به تجارت، 20 درصد به ملت، 5 درصد بانک صادرات، 5 درصد بانک اقتصاد نوین و 5 درصد دیگر به بانک رفاه کارگران منتقل شد. 5 درصد دیگر سهام باشگاه پرسپولیس همچنان در اختیار وزارت ورزش و جوانان خواهد بود. 10 درصد نیز پیش‌تر در اختیار هواداران قرار گرفته بود.
شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد اولین جلسه کنسرسیوم بانک‌ها برای برنامه‌ریزی درباره باشگاه پرسپولیس، هفته آینده برگزار خواهد شد و احتمالاً در ادامه تغییراتی نیز در هیأت مدیره این باشگاه رخ خواهد داد.
 

درخواست عجیب ایفمارک از هشت بازیکن پرسپولیس
دو هفته پیش بازیکنان پرسپولیس برای تست پزشکی سالیانه خود راهی ایفمارک شدند و آزمایش‌های مختلفی را پشت سر گذاشتند که نتایج آن نیز چند روز قبل به دست باشگاه رسید.
شنیده شده به دلیل نتایج مشکوک در بخش قلبی و عروقی، ایفمارک از هشت بازیکن پرسپولیس درخواست کرد که با حضور در یک مرکز پزشکی سی‌تی آنژیوگرافی را انجام دهند تا مشخص شود علت این نتایج مشکوک نیست. بازیکنان پرسپولیس هم این عکسبرداری را انجام داده و نتایج آن را در اختیار ایفمارک قرار دادند و البته هیچ مورد مشکوک و خطرناک و غیرعادی‌ای در نتایج تست بازیکنان پرسپولیس قرار نداشت. با این حال عجیب و سؤال برانگیز است که در آزمایش ایفمارک از بازیکنان پرسپولیس این تعداد از موارد مشکوک و نیاز به بررسی وجود داشت که نشان می‌دهد چه بسا تست‌های ایفمارک با خطاهایی مواجه باشند. البته ایفمارک فعلاً توضیحی در این مورد نداده، اما نکته مهم این است که وجود هشت مورد با چنین مشکل پزشکی در یک تیم ورزشی حرفه‌ای تقریباً غیرممکن است و به همین دلیل به نظر می‌رسد ایفمارک باید در این مورد توضیح شفاف خود را بدهد.
 

آلومینیوم خودش را از بلیت فروشی کنار کشید
پرسپولیس به دلیل آماده نبودن ورزشگاه‌های تهران، مجبور شد در اراک میزبان بازی افتتاحیه لیگ بیست و چهارم باشد. بلیت‌فروشی این مسابقه که به میزبانی سرخ‌ها در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار می‌شود از روز سه‌شنبه آغاز شده است. جالب اینکه باشگاه آلومینیوم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع علاقه‌مندان به فوتبال می‌رساند، بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در چهارچوب هفته اول لیگ‌ برتر که قرار است از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شود، بر عهده باشگاه میزبان پرسپولیس است و باشگاه آلومینیوم هیچ دخل و تصرفی در این موضوع ندارد.»

جستجو
آرشیو تاریخی