خوردبین: می‌شد در تهران ورزشگاهی پیدا کرد

ترابی و سروش هم می‌توانستند جزو بهترین‌ها باشند

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار


محمود خوردبین سرپرست سابق تیم و مشاور فعلی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از دلایل حضورش در تمرین تیم محبوبش حرف زد و در رابطه با دیدار حساس سرخپوشان در هفته اول لیگ بیست و چهارم مقابل ذوب‌آهن گفت: من واقعاً این موضوع را قبول نمی‌کنم که نمی‌شد در تهران بازی را برگزار کرد چون معتقدم چندین ورزشگاه در تهران وجود داشت و به هر حال می‌شد شرایطی را فراهم ساخت که بازی در تهران برگزار شود.
بازیکن اسبق پرسپولیس از دلایل حضورش در آخرین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی حرف زده و در این ارتباط افزود: من به تمرین تیم رفته بودم که به بازیکنان و کادر فنی جدید خوشامد و خدا قوت بگویم و با آنها بیشتر آشنا شوم و برای کل تیم در بازی اول آرزوی موفقیت در آغاز لیگ داشته باشم. البته جدا از من مجتبی محرمی هم بود که او هم برای همین منظور در تمرین تیم حاضر شده بود. همچنین جدا از محرمی ما با چند پیشکسوت دیگر مثل ناصر محمدخانی و درخشان و حمید استیلی و پنجعلی هم صحبت کرده بودیم که در تمرین حضور داشته باشند که این عزیزان گویا دیر خبردار شدند و به دلیل مشکلات شخصی نتوانستند در تمرین حضور پیدا کنند.
خوردبین در رابطه با حضورش در انتخاب مراسم بهترین‌ها نیز تأکید کرد: به نظرم وقتی تیمی به عنوان بهترین تیم انتخاب می‌شود حتماً جدا از کادرفنی‌اش، بازیکنانش هم جزو بهترین‌ها بودند به همین دلیل حتماً پرسپولیس بازیکنانی داشته که بهترین بودند. از این رو حتماً باید اورونوف به عنوان بهترین بازیکن خارجی لیگ ما انتخاب می‌شد که واقعاً فصل قبل عالی ظاهر شد. جدا از این بازیکن به نظرم بازیکنانی مانند سروش و ترابی هم بودند که آنها هم می‌توانستند به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شوند.
بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص کمبود در بعضی از پست‌ها و سوختن سهمیه ششم خارجی گفت: واقعاً پرسپولیس به دو سه بازیکن خوب دیگر نیاز داشت اما با وجود این فکر می‌کنم در پست وینگر چپ یا مهاجم بیشتر به نفر جدید نیاز دارد تا بازیکن در پست دفاع چپ، چه بسا که در این پست ما بازیکنی مانند وحید امیری و یکی دو بازیکن جوان بسیار خوب دیگر را داریم که قادرند در صورت تشخیص سرمربی در پست دفاع چپ به خوبی بازی کنند. خوردبین در پایان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: واقعاً بازی در ورزشگاه آزادی و میزبانی حق تیم ما و تماشاگران‌مان بود اما پرسپولیس حالا باید در اراک میزبانی کند به همین دلیل مشکلات وجود خواهد داشت اما با وجود تغییرات زیادی که در کادر فنی و بازیکنان‌مان داشتیم من خیلی خوشبینم که پرسپولیس از سد تیم ذوب‌آهن بگذرد.

جستجو
آرشیو تاریخی