رونمایی از لباس فصل جدید پرسپولیس

طرحی شلوغ با الهام از تخت جمشید

 روز چهارشنبه باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس‌هایی در صفحه رسمی خود، لباس تیم پرسپولیس برای فصل ۱۴۰4-۱۴۰3 لیگ برتر فوتبال ایران را معرفی کرد. پرسپولیس امروز نخستین مسابقه خود را مقابل ذوب‌آهن با این لباس انجام خواهد داد و همزمان نمایندگان باشگاه آن را در کوالالامپور تحویل نمایندگان کنفدراسیون خواهند داد.
 پیراهن سرخ پرسپولیس کماکان مانند سال‌های اخیر با بهره‌گیری از اِلمان‌های فرهنگی و تاریخی کشورمان از بنای باشکوه پرسپولیس یا همان تخت جمشید طراحی شده است. یکی از مهم‌ترین کاخ‌های مجموعه تخت جمشید، کاخ آپادانا است که پیراهن فصل جدید در قسمت جلو منقش به آن است. این همان کاخی است که با توجه به برخورداری از بالاترین درجه اهمیت در زمان خود، در آن از سرستون شیر شاخدار استفاده شده بود که در حال حاضر بخش اصلی و برجسته نشان باشگاه را تشکیل می‌دهد.
 این لباس جدید، با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی و هواداران پرسپولیس همراه بود. برخی از هواداران، از طرح متفاوت و خاص این لباس استقبال کردند. برخی دیگر اما با توجه به تعدد اسپانسر و شلوغ بودن محیط پایین لباس، به شلوغی بیش از حد لباس اول پرسپولیس در این فصل اعتراض کردند. نکته دیگر در خصوص رونمایی از این لباس، رنگ متفاوت کاخ آپادانا در لباس برخی بازیکنان است. در برخی از عکس‌ها، این قسمت سفیدرنگ است اما در برخی دیگر از تصاویر، این قسمت به شکل طوسی رنگ روی لباس باشگاه قرار گرفته که نکته‌ای عجیب در خصوص رونمایی از لباس این باشگاه محسوب می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی