درخشان: ذوب‌آهن تماشاگر زیادی خواهد داشت

دغدغه گاریدو فقط هماهنگی بازیکنان است

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار


حمید درخشان معتقد است بازی در اراک بدترین قرعه برای پرسپولیس است و این واقعاً از این بابت بشدت متضرر خواهد شد.
درخشان در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن به میزبانی شهر اراک گفت: بازی در اراک واقعاً به سود پرسپولیس نیست. شهری که حدوداً 300 کیلومتر با پرسپولیس فاصله دارد در حالی که این محل به اصفهان خیلی نزدیک است و حتماً این موضوع منجر به این خواهد شد که هواداران زیادی از اصفهان برای هواداری و حمایت از تیم محبوب‌شان به اراک بیایند. به همین دلیل من معتقدم پرسپولیس میهمان است و میزبان نیست.
مربی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط تیم رقیب در نقل و انتقالات که به زعم بعضی‌ها بهتر از پرسپولیس بوده افزود: به نظرم از حالا نمی‌توان قضاوت کرد و بضاعت فنی تیم رقیب را بهتر از پرسپولیس دانست و باید در کوران لیگ تیم‌ها را محک زد و در خصوص آنها نظر داد.
درخشان در رابطه با میزبانی احتمالی استقلال در مشهد در هفته دوم هم گفت: قطعاً میزبانی استقلال هم در خارج از تهران مشکلاتی را برای این تیم مانند پرسپولیس به همراه خواهد داشت و به سود این تیم نخواهد بود.
مربی سابق پرسپولیس با انتقاد از اظهارنظر زودهنگام در خصوص قدرت واقعی پرسپولیس گفت: واقعاً الان نمی‌توانیم پرسپولیس را قضاوت کنیم چون تیم در شرایط فعلی فقط یک اردوی خارجی داشته و تنها در این اردو هم دو سه بازی تدارکاتی برگزار کرده است. به همین دلیل با این مسائل نمی‌توان در مورد پرسپولیس نظر داد چون بازی‌های تدارکاتی اصلاً ملاک نیست و تنها با دیدن بازی‌های رسمی است که می‌توان در رابطه با قدرت یک تیم نظر داد.
درخشان در خصوص احتمال غیبت اورونوف در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز تأکید کرد: اورونوف بازیکن بسیار مهمی است به همین دلیل اگر او نباشد کار سخت خواهد شد بازیکنی که امیدوارم مصدومیتش برطرف شده باشد چون از آنجا که او در کوران مسابقات المپیک با تیم امید ازبکستان قرار داشته در صورتی که مصدومیتش برطرف شود با آمادگی خوبی می‌تواند برای پرسپولیس حتی در بازی اول تیم باشگاهی‌اش به میدان برود.
مربی سابق تیم پرسپولیس در خصوص شرایط فنی تیم ذوب‌آهن نیز گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و شرایط نسبتاً خوبی داشته اما حریف اول این تیم مدافع عنوان قهرمانی است و با وجود اینکه پرسپولیس در اراک میهمان محسوب می‌شود سه امتیاز برای سرخپوشان در بازی اول ارزش حیاتی دارد. از این رو پرسپولیس باید در بازی اولش به هر شکل ممکن برنده شود و استارت خوبی بزند.
درخشان از دغدغه‌هایش برای بازی اول پرسپولیس گفت و در این مورد خاطر نشان ساخت: از حالا نمی‌توان گفت که برگ برنده پرسپولیس چه بازیکنی است بلکه باید به این نکته بیشتر فکر کرد که تیم پرسپولیس چقدر هماهنگ شده و با چه مقدار از این هماهنگی به مصاف حریف خواهد رفت به همین دلیل امیدوارم پرسپولیس خیلی شاداب و خوب و با انرژی مقابل حریف خودش قرار گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی