لژیونرهای مشهور در انتظار انتقال دقیقه نودی

همیشه در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات اتفاقات مهمی رخ می‌دهد. جایی‌که تیم‌ها بعد از انجام بازی‌های تدارکاتی به نقاط ضعف خود پی می‌برند.
 برهمین اساس است که آنها تلاش خود را برای پوشش نقاط ضعف خود انجام می‌دهند و در نهایت سراغ بازیکنانی می‌روند که در بازار آزاد هستند و هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده‌اند. به همین دلیل است که در روزهای پایانی، جابه‌جایی‌های عجیب و غریبی رخ می‌دهد و در چند دقیقه اخبار متفاوتی از نقل و انتقالات بازیکنان مشهور می‌شنویم.
در تابستان داغ نقل و انتقالات ۱۴۰۳ هنوز برخی از بازیکنان مشهور فوتبال ایران تیم خود را انتخاب نکرده و عنوان بازیکن آزاد را با خود یدک می‌کشند؛ ستاره‌هایی نظیر علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، کریم انصاری‌فرد و حتی عارف غلامی. قرارداد این بازیکنان با باشگاه‌های قبلی به پایان رسیده و طرفین برای همکاری مجدد به توافق نرسیده‌اند. به همین دلیل آنها بازیکن آزاد هستند و برای انتقال به تیم جدید نیاز به دریافت رضایتنامه ندارند. به هفته‌های پایانی نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و این چهار بازیکن مشهورترین مهره‌هایی هستند که هنوز نمی‌دانند فصل بعد پیراهن چه تیمی را بر تن خواهند کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی