به دنبال بازگشت به روزهای اوج هستم

زواری: از استقلالی‌ها ناراحت نیستم

 محمد حسین زواری بعد از حضوری ناموفق در استقلال از این باشگاه جداشد. او حالا عضو باشگاه هوادار است و بعد از جدایی از استقلال این جملات را به زبان آورده است: «شرایط ما خوب است، با اینکه نسبت به بقیه تیم‌ها کمی دیر شروع کردیم ولی شرایط خوبی داشتیم و تمرینات خوبی را با آقای رحمتی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم که این یک هفته هم خوب سپری کنیم و آماده بازی‌ها شویم. زواری درباره اینکه چرا از استقلال جدا شد، این پاسخ را دارد: «حالا نمی‌خواهم راجع‌به استقلال صحبت کنم. یکسری اتفاقات بود که گذشت. ان‌شاءالله اگر فرصت شد حرف می‌زنیم.»
زواری از رحمتی تعریف و تمجید کرده است: «آقا مهدی خیلی مربی خوبی است و هرجا بوده بیشتر با جوان‌ها کار کرده و امسال هم تیم ما جوان‌تر است و در کنار باتجربه‌ها امیدواریم سال خوبی رقم بزنیم و به هم کمک کنیم.»
زواری امیدوار است با انگیزه متفاوت در ترکیب تیم هوادار بار دیگر همانند روزهایی که در صنعت نفت آبادان حضور داشت شایستگی‌هایش را اثبات کند. زواری می‌گوید: «من تمام تلاشم را می‌کنم که خودم را ثابت کنم. من تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را در این فصل داشته باشم. از کسی در استقلال ناراحت نیستم و برای باشگاه بزرگ استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.» زواری البته در استقلال از فرصت کافی برای حضور در ترکیب این تیم برخوردار بود اما هیچ گاه نتوانست آن بازیکنی که مد نظر است، جلوه کند. سطح این بازیکن نسبت به استقلال پایین‌تر بود و به همین دلیل نیز ناچار به ترک استقلال شد. البته فرصت همچنان برای این بازیکن وجود دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی