نقل و انتقالات

مهدی عبدی در یک قدمی گل‌گهر

 مهاجم جوان پرسپولیس که بعد از درخشش در تراکتور در فصل گذشته، بار دیگر به جمع سرخپوشان تهرانی بازگشته بود، خیلی زود تصمیم به پایان همکاری گرفت تا فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست بیاورد. گفته می‌شود گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان جدی‌ترین گزینه‌های انتقال این مهاجم محسوب می‌شوند و قرار است او تا ساعاتی دیگر مقصد نهایی خود را در صورت توافق مشخص کند و باید دید در نهایت راهی چه تیمی خواهد شد.


هادی از تراکتور آی تی سی خواست
روز گذشته امور بین‌الملل باشگاه تراکتور نامه‌ای مبنی بر درخواست برای صدور آی‌تی‌سی صفا هادی برای حضور در نیروی هوایی عراق دریافت کرد. باشگاه نیروی هوایی بعد از توافق با صفا برای قراردادن نام او در لیست لیگ قهرمانان این درخواست را ارائه داد. به این ترتیب و در میان شایعات حضور صفا هادی در نساجی، این هافبک دفاعی ملی‌پوش راهی نیروی هوایی خواهد شد. نکته جالب اینکه باتوجه به حضور این تیم در لیگ قهرمانان، احتمال رویارویی صفا هادی با تراکتور وجود دارد.
 

خرید جوان استقلال خوزستان
حسین محمدیان مهاجم ۱۷ساله و اندیمشکی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در رده‌های پایه دارد، به استقلال خوزستان پیوست. محمدیان از محصولات آکادمی فولاد خوزستان است که عنوان آقای گلی لیگ برتر نوجوانان کشور را نیز در کارنامه دارد.
 

دومین خارجی چادرملو
ماتئوس سانتوس سوارس وینگر سابق تیم‌های گویاس و آمازوناس به چادرملوی اردکان پیوست و شاگرد سعید اخباری در لیگ بیست‌وچهارم شد. او از امروز در تمرینات چادرملو شرکت خواهد کرد.
 

کنت اجازه تمرین با فولاد را ندارد
کریستوفر کنت، دروازه‌بان فولادی‌ها که یک فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی حضور دارد و وضعیتش روشن نیست. این دروازه‌بان اتریشی برای فسخ قرارداد به صورت دوطرفه با مسئولان فولاد توافق نکرده است؛ او خواهان دریافت همه مبلغ قراردادش است و فولادی‌ها راضی به این امر نمی‌شوند. از سوی دیگر کنت این روزها در اهواز است و با وجود حضور در این شهر اما از سوی کادرفنی اجازه حضور در تمرینات و برنامه‌های تیمی را پیدا نمی‌کند. دروازه‌بان اتریشی بازی دوستانه تیمش مقابل استقلال خوزستان را نیز از نزدیک تماشا کرد، اما اجازه حضور در رختکن و زمین را به دست نیاورد.

جستجو
آرشیو تاریخی