مورایس و شاگردانش همچنان در بلاتکلیفی

وضعیت میزبانی سپاهان از شباب الاهلی در ورزشگاه نقش جهان به دلیل شرایط نامناسب چمن فاجعه‌بار بود و رئیس فدراسیون آن را آبروریزی برای فوتبال ایران توصیف کرد.
 پس از این مسابقه مدیران باشگاه سپاهان که در فاصله تعطیلات لیگ برتر فرصت تعویض چمن را پیدا نکرده بودند، با تمام مشکلات و موانع موجود تصمیم به تعویض چمن و دوری از نقش جهان برای 6 ماه گرفتند تا پس از آن سپاهان بتواند در شرایط مساعد از حریفانش میزبانی کند.
 با این حال خبر می‌رسد که شاید مورایس و شاگردانش به دلیل برنامه‌ریزی اولین بازی تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر نتوانند در هفته اول و سوم که به ترتیب میزبان چادرملو و شمس‌آذر هستند در این ورزشگاه به میدان بروند.
 این یعنی سپاهانی‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه در دو میزبانی ابتدایی خود در لیگ برتر با وجود شرایط نامناسب چمن ورزشگاه نقش جهان در همین ورزشگاه بمانند و منتظر باشند تا بازی تیم ملی در فولادشهر برگزار شود و سپس به فولادشهر بروند تا شرایط برای تعویض چمن نقش جهان هم فراهم بشود.
 البته در همین بین مدیران باشگاه سپاهان در تلاشند تا موانع بازی در فولادشهر در دو میزبانی ابتدایی را برطرف کنند و خیلی زود چمن نقش جهان را وارد فرایند تعویض کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی