صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • ویژه المپیک 2024پاریس
  • ورزش جهان
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و بیست و دو - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و بیست و دو - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۳

ساعی: دختران زجر زیادی برای مدال المپیک کشیدند

نقره برخورداری برایم طلاست

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو بعد از درخشش سه ملی‌پوشش در المپیک پاریس، سر از پا نمی‌شناسد. او بعد از مدال نقره مهران برخورداری گفت: «مهران مدال باارزش و خوشرنگی را برای ورزش ایران و تکواندو به دست آورد که این مدال برای من طلا است.»
او از عملکرد مهران برخورداری تمجید کرد: «او حریفانی را شکست داد که جزو بهترین‌های تکواندوی جهان هستند. او در رقابت‌ها سختی زیادی کشید چرا که مسابقاتش به راند سوم کشید اما از آن سو حریف فینالش قرعه آسانی داشت. طبیعی بود مبارزه با حریفانی که عنوان‌دار و جزو مدعیان جهان بودند، انرژی مهران را برای فینال گرفته بود اما حریف تونسی با حریفانی آسان مبارزه کرد و در فینال کار راحت‌تری داشت.»
ساعی اشتباه داوران در راند اول بازی فینال در دادن امتیاز به برخورداری را تأیید کرد: «اگر مهران راند اول را می‌برد، شرایط فرق می‌کرد. با این حال رأی داوران کارش را سخت کرد و نتوانست از پاهای بلند حریف هم عبور کند.»
رئیس فدراسیون تکواندو، دو مدال دختران تکواندوکار را بهترین نتیجه دانست: «ما در فدراسیون به دختران اعتماد و باور زیادی داشتیم و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای آنها انجام می‌دهیم. نتیجه‌ای که در این بخش ثبت شده، نتیجه اعتماد و تلاش بچه‌ها است؛ ضمن اینکه از زحمات مربیان هم نباید غافل شویم. ناهید در این بازی‌ها بسیار توانمند ظاهر شد. از بازی اول بسیار باهوش و فنی کار کرد و خیلی با صبر مسابقه داد. او در بازی فینال هم همه توانش را گذاشت اما حریفش خیلی خوب بود و ناهید به خاطر وزن کمتر نتوانست برنده باشد.» هادی ساعی معتقد است ناهید و مبینا در مسیر المپیک در دو سال اخیر زجر زیادی کشیدند: «من ورزشکار بوده‌ام و خیلی خوب حال این بچه‌ها را درک می‌کنم. مدال المپیک راحت به دست نمی‌آید و این بچه‌ها از خیلی چیزها گذشته‌اند.»
جستجو
آرشیو تاریخی