نقل و انتقالات

قرارداد 4 ساله یک بازیکن با آلومینیوم
بهرام گودرزی، مدافع-وینگر ۱۹ساله آلومینیوم اراک که فصل گذشته فرصت بازی در لیگ‌ برتر و جام حذفی را به دست آورد و در هفته‌های پایانی به ترکیب این تیم رسیده بود، قراردادش با این باشگاه را به مدت چهار فصل تمدید کرد. این بازیکن آینده‌دار که در فصل اخیر ۱۰بازی زیر نظر سیدمجتبی حسینی انجام داد و تجربه حضور در ذوب‌آهن را هم دارد، تصمیم به ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک به مدت چهار فصل دیگر گرفت. باشگاه آلومینیوم اراک پیش از این قرارداد امیر نوری، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، امین جهان‌کهن، شروین بزرگ، علی وطن‌دوست، ابوالفضل قنبری و محمد خلیفه را تمدید کرده بود.


کنت و حصار همچنان بازیکن
فولاد هستند
یکی از معضلات مدیران فولاد در نقل و انتقالات تابستانی فسخ قرارداد نفرات خارجی این تیم محسوب می‌شود؛ فولاد که پارسال خارجی‌های زیادی را در ترکیب خود داشت با حضور یحیی گل‌محمدی تعدادی از این نفرات را در لیست مازاد قرار داد و با وجود توافق‌هایی که با یکی، دو نفر از بازیکنان خارجی صورت گرفته هنوز درباره ابراهیم حصار و کریستوفر کنت این اتفاق رخ نداده است. کنت در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر قرارداد ۲ ساله با فولاد امضا کرد و یک فصل دیگر از این قرارداد باقی مانده است. ابراهیم حصار اما هنوز به ایران نیامده و دلیل این مسأله هم عدم توافق با مدیران باشگاه است.   


رونمایی از خرید تراکتور
مهاجم ۲۸ ساله کروات در حالی اولین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد که او هفتمین خرید این فصل سرخپوشان تبریزی خواهد بود. اشتراکالی که فصل گذشته روی ۱۵گل در لیگ کرواسی و تیم اسلاون تأثیر داشت، برای اولین بار، در آسیا فوتبال خود را ادامه خواهد داد. نکته جالب اینکه باتوجه به جدایی ارسلان مطهری و مهدی عبدی، او نقشی پررنگ در تیم تراکتور خواهد داشت و  در رقابت با رحمان جعفری، برای ورود به ترکیب اصلی تلاش خواهد کرد.


آبشک در استقلال خوزستان ماند
محمد آبشک که سابقه بازی در تیم‌های ملوان‌بندر انزلی، مس کرمان، داماش گیلان و فولاد خوزستان را دارد، در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فصل قبل از فولاد جدا شد و به استقلال خوزستان پیوست و یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم در راستای بقا در لیگ بیست و سوم بود. میودراگ بوژوویچ سرمربی آبی‌ها برای تقویت خط میانی خود، حساب ویژه‌ای روی تجربه و جنگندگی این بازیکن باسابقه باز کرده است که با نظر وی نیز قرارداد محمد آبشک به مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان‌ تمدید شد.

جستجو
آرشیو تاریخی