دستاورد مدیریت ضعیف در آستانه شروع لیگ

جنگ بیانیه‌ها

عملکرد ضعیف ارکان اجرایی فوتبال در اجرای قوانین و مقررات وضع شده، باعث شده فوتبال ایران روزهای پر تنشی را پشت سر بگذارد، البته که مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ معتقدند قوانین و مقررات اعمال شده توسط آنها با ساختارهای جهانی همخوانی کامل دارد و هیچ نقدی به آنها وارد نیست اما آنچه این روزها در فوتبال ایران دیده می‌شود بحران، تنش و کشمکش میان تیم‌های حاضر در مسابقات با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است.
در شرایطی که تا شروع رقابت‌های لیگ بیست و چهارم تنها هشت روز باقی مانده است، میزان تنش در فوتبال ایران به بالاترین سطح خود رسیده تا این واقعیت برملا شود که فوتبال ایران در آستانه شروع لیگی پر خبر، مملو از حاشیه قرار گرفته که قطعاً خبری از آرامش و هیجان در آن وجود ندارد. بیانیه‌نویسی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر نشانه بارز این بحران است، البته که گفته می‌شود سپاهان و تراکتور نیز به زودی وارد این معرکه خواهند شد تا پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز مسابقات تنش به بالاترین حد ممکن برسد.
در حالی که مدیران سازمان لیگ و مسئولان برگزارکننده مسابقات به دفعات ادعا کردند در لیگ جدید خبری از اعتراض و جنجال نیست، اما با مرور جنجال‌های دو هفته اخیر این واقعیت تلخ برملا می‌شود که عدم ثبات در تصمیم‌گیری و نبود قاطعیت در مدل قانونگذاری مسئولان سازمان لیگ و رفتارهای سلیقه‌ای سبب شده هر فرد یا باشگاهی صرفاً در جهت دستیابی به منافع خود اقدام کند تا بلبشویی بزرگ در فوتبال ایران شکل گیرد. اتفاقی که لذت فوتبال را به کلی برای افکارعمومی از بین می‌برد و باعث افزایش تنش و بداخلاقی میان هواداران خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی