ورود ارکان قضایی به موضوع بیانیه‌نویسی

دانیال مرادی رئیس دپارتمان داوری و سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال در رابطه با وضعیت داوری فوتبال برای قضاوت در فصل جدید لیگ برتر، اظهار داشت: «کمیته داوران هفته گذشته جلساتی طولانی برای انتخاب داوران داشت و معیارهای مختلفی را مورد بررسی قرار داد.
 تصمیم گرفته شد که بهترین‌ها برای قضاوت در لیگ برتر انتخاب شوند و برای اولین‌بار ۱۸داور از لیگ یک به عنوان داور وسط و داور چهارم به لیگ برتر اضافه شده‌اند.»
مرادی ادامه داد: «به‌خاطر ورود کمک‌داور ویدیویی (VAR) نیاز مبرمی به استفاده بیشتر از داوران داریم. هفت داور وسط بین‌المللی داریم که مدرک قضاوت در زمین را گرفته‌اند و موعود بنیادی‌فر مدرک قضاوت در اتاق VAR را دارد. کارهای لایسنس اتاق و قضاوت در داخل زمین برای ۱۶ داور و ۹ کمک‌داور بین‌المللی نیز انجام شده و منتظر ارزیابی نهایی هستیم.» رئیس دپارتمان داوری در مورد دستمزد داوران برای فصل جدید لیگ برتر گفت: «سال گذشته آخرین رقم برای دستمزد داوران تصویب شده است. تعیین این رقم با پیشنهاد کمیته داوران به دبیرکل فدراسیون فوتبال و تصویب آن در هیأت رئیسه انجام می‌شود. این کار در دستور کار است و هر سال اتفاق می‌افتد. آخرین رقم شش‌میلیون‌و۲۰۰هزار تومان برای هر مسابقه بود. کمیته صیانت قانونی درباره بیانیه‌نویسی تصویب کرد. ارکان قضایی با باشگاه‌هایی که قبل یا بعد از بازی بیانیه بدهند، برخورد می‌کند.»
جستجو
آرشیو تاریخی