خبر

ناراحتی گاریدو  از لغو بازی
قرار بود  پرسپولیس بعد از بازی تدارکاتی با الاهلی بحرین به مصاف تیم بلویزداد الجزایر برود. با این حال بازی با بلویزداد الجزایر لغو شد و این تیم محل اردو را ترک کرد. پرسپولیس دیروز به جای این تیم الجزایری با یک تیم دسته دومی ترکیه بازی کرد. گفته می‌شود برنامه‌های گاریدو آنطور که پیش‌بینی می‌کرد در بحث بازی تدارکاتی طبق برنامه پیش نرفته و ناهماهنگی‌های به وجود آمده او را ناراحت کرده است.


ناگی مشتری پیدا کرد
باشگاه فهروار مجارستان پیشنهادی را به پوشکاش آکادمیا ارائه کرده تا در ازای دریافت رقم رضایتنامه، ژولت ناگی مدافع چپ  مدنظر پرسپولیس را در اختیار آنها قرار بدهند. این مجارستانی در بازی دیشب تیمش در لیگ ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و در همین دقیقه موفق به زدن گل پیروزی‌بخش تیمش شد.


مخالفت با جدایی صادقی
سعید صادقی که فصل پر فراز و نشیبی را طی کرده بود، بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود در تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور پیدا کرده و حضور فعالی در تمرینات سرخ‌پوشان دارد. صادقی با چند پیشنهاد جدی از تیم‌های لیگ برتری همراه شده و این باشگاه‌ها خواهان جذب این بازیکن هستند اما گفته می‌شود گاریدو با جدایی صادقی مخالفت کرده و به باشگاه گفته است برای فصل جدید به این بازیکن نیاز دارد.


 مدیر مجموعه آزادی:
هیچ قولی به درویش ندادم
مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه او وعده داده است ورزشگاه آزادی برای 25 شهریور ماه و میزبانی مسابقات لیگ نخبگان آسیا در اختیار این تیم قرار بگیرد، گفت: من با درویش صحبت و از او گلایه کردم. به مدیرعامل پرسپولیس گفتم من چه زمانی قول دادم این ورزشگاه در فلان تاریخ در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد؟ هر زمان که ورزشگاه آزادی آماده شد، در اختیار هواداران فوتبال قرار خواهد گرفت. وی در مورد مشکلات استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در لیگ نخبگان آسیا گفت: باشگاه‌ها باید خودشان پیگیر زمین باشند. این مسأله ارتباطی به ما ندارد و دنبال آماده‌سازی ورزشگاه آزادی هستیم.  او درباره اینکه با این شرایط تیم ملی نیز نمی‌تواند بازی‌های مقدماتی جام جهانی را در این ورزشگاه برگزار کند، گفت: فدراسیون باید در این زمینه تصمیم بگیرد که آیا ورزشگاه آزادی تا آن زمان شرایط برگزاری مسابقه را دارد یا نه.  نصیبی در پاسخ به این سؤال که ورزشگاه آزادی چه زمانی آماده می‌شود، گفت: کار اجرایی مشخص نمی‌کند. ممکن است پس از هفته‌های ابتدایی لیگ آماده شود یا زمان بیشتری بخواهد. بهتر است فدراسیون و باشگاه‌ها به فکر باشند و این همه فشار به ما نیاورند. ما قصد داریم آزادی را آماده کنیم، حالا اینکه چقدر طول می‌کشد، مشخص نمی‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی