هواداران در اراک هم پرسپولیس را تنها نمی‌گذارند

کرمانی‌مقدم: به تیم گاریدو و خریدهایش خوشبینم

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار

مرتضی کرمانی‌مقدم معتقد است باید به خریدهای گاریدو و افکار این مربی در تیم بستن احترام گذاشت و از پرسپولیس حمایت منطقی داشت تا موفق شود و دوباره قهرمانی‌اش را تکرار کرده و در آسیا هم بازی‌های قابل قبولی ارائه دهد.

به نظرتان کنار گذاشتن مهدی عبدی درست بود؟
به هر حال باید دید در نهایت سرمربی تیم در خصوص عبدی چه تصمیمی می‌گیرد اما هر چه که هست حتی با وجود عبدی هم به یک مهاجم خارجی ششدانگ دیگر نیاز دارند که باید این بازیکن را به خدمت بگیرند چون امسال پرسپولیس کار سختی در ایران برای تکرار قهرمانی و لیگ نخبگان آسیا پیش‌رو دارد.
 در خصوص جذب دروازه‌‌بان گزینه انتخابی گاریدو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
به هرحال حتماً سرمربی تیم با آگاهی کامل دروازه‌بان مد‌نظرش را انتخاب کرده است به همین دلیل حتماً باید به خواسته‌های این مربی احترام گذاشت تا بتواند افکار و عقایدش را در تیم پیاده کند. من خیلی امیدوارم دروازه‌بان و دیگر بازیکنان خارجی و خریدهای گاریدو جواب بدهند و آنها را به فال نیک می‌گیرم چون باید به مربی‌مان اعتماد کنیم و خریدهایش را هم بپذیریم و به ایشان فرصت بدهیم تا بتواند افکارش را در تیم پیاده کند.
صحبت از حضور عطیه‌الله در پرسپولیس در پست دفاع چپ مطرح است. به نظرتان او می‌تواند در تیمش موفق شود؟
حتماً جذب یک دفاع چپ خوب برای پرسپولیس ضرورت دارد و لازم است که سرمربی تیم بازیکن مدنظرش را جذب کند. سرمربی تیم از بازیکن مراکشی شناخت کامل دارد و حتماً جذب این مدافع چپ بیشتر برای تیم مفید
خواهد بود.
بازی‌های اول تیم پرسپولیس با قرعه سختی مواجه شده ضمن اینکه پرسپولیس باید در خارج از خانه میزبانی کند.
قرعه سخت کار گاریدو و شاگردانش را سخت می‌کند. مشکلات هم هست و قطعاً اگر ورزشگاه آزادی مهیا نشود برای تیم پرسپولیس مشکلاتی به وجود خواهد آمد اما پرسپولیس آن‌قدر هوادار زیاد دارد که حتی اگر بازی‌هایش در اراک هم برگزار شود احساس غربت نخواهد کرد. به نظرم اراک برای پرسپولیس بهتر از مشهد خواهد بود به همین دلیل با حمایت هوادارانش تلاش خواهد کرد که بهترین نتیجه ممکن را در هفته‌های ابتدایی کسب کند که خیلی مهم و تأثیرگذار
 خواهد بود.
با تغییر 50درصد از ترکیب اصلی که به تیم‌های دیگر رفته‌اند واقعاً می‌توان نسبت به تیم متحول شده پرسپولیس و نتایجش امیدوار بود؟
جدا از دانیال من فکر می‌کنم بازیکنانی مانند ترابی و بیرانوند هم فصل قبل چهره خوبی نداشتند و در فرم مطلوبی نبودند به همین دلیل باید به سرمربی تیم احترام گذاشت و به خریدهایش اطمینان کرد چون به هر حال او از بازیکنان جدید شناخت کامل دارد و طبق رزومه‌ای که بازیکنان جدید دارند آنها قطعاً بازیکنان بدی نیستند و حتماً با زمان دادن و هماهنگی با سایر بازیکنان و جا افتادن در ترکیب تیم قادرند توانایی‌شان را نشان دهند. به همین دلیل من به موفقیت تیم گاریدو امیدوارم.

جستجو
آرشیو تاریخی