نقل و انتقالات

دخیا در مسیر سری آ
 فیورنتینا مذاکرات خود را رسماً برای جذب داوید دخیا دروازه‌بان 33 ساله و اسپانیایی سابق منچستریونایتد آغاز کرده است. دخیا خواهان قراردادی 2 ساله با دستمزد 5. 2 میلیون یورو در سال همراه با پاداش است و واسطه‌ها در تلاش هستند تا این انتقال را به سرانجام برسانند.
 
دست رد به پیشنهاد پاریس
نیکو ویلیامز ستاره 22 ساله و اسپانیایی اتلتیک بیلبائو پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد و این مسأله بارسلونا را برای به خدمت گرفتن این بازیکن در آینده امیدوار نگه داشته است. نمایندگان نیکو در تماس با لوییز انریکه و لوییس کامپوس به اطلاع آنها رسانده‌اند که ستاره تیم ملی اسپانیا تمایلی به حضور در پاری‌سن‌ژرمن ندارد و اولویت او، ماندن در اتلتیک بیلبائو است.
 
میلان همچنان پیگیر امرسون
پیشنهاد فعلی میلان برای امرسون رویال 15 میلیون یورو است. مذاکرات با تاتنهام همچنان در مراحل پایانی است و تلاش می‌شود تا در روزهای آینده به سرانجام برسد. تاتنهام این هفته شروع به بررسی گزینه‌های جدید برای پست دفاع راست می‌کند.
 
مزروعی در حوالی اولدترافورد
انتقال نوصیر مزروعی به منچستریونایتد تقریباً نهایی شده است. بایرن مونیخ به او اجازه پیوستن به منچستریونایتد را داده است، تست‌های پزشکی برای روز سه‌شنبه رزرو شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی