آشتی با مربی و فرصت‌هایی که به دست می‌آید

سانچو، مهاجم کاذب می‌شود

اریک تن هاخ می‌گوید جیدون سانچو می‌تواند فالس ناین این فصل منچستریونایتد باشد. در تور امریکا بعد از مصدومیت راسموس هویلان که گل اول بازی را در باخت مقابل آرسنال به ثمر رساند، سانچو در این نقش به کار گرفته شد. یاشوا زیرکزی که با 5/36 میلیون پوند از بولونیا آمده هم حاضر است اما مربی هلندی مصمم است در حالی که او خود را با هم‌تیمی‌ها و فضای لیگ برتر منطبق کند، در ترکیب اصلی از او استفاده نکند و برای همین به سانچو فرصت می‌رسد.
تن هاخ گفت: «اگر راسموس را در اختیار نداشته باشیم، باید این کار را بکنیم. او می‌تواند در کناره‌ها بازی کند اما مهاجم کاذب هم می‌تواند باشد، این گزینه خوبی است. البته زیرکزی هم هست اما زیاد با ما تمرین نکرده و زمان می‌خواهد برای اینکه با فوتبال انگلیس و سبک بازی ما منطبق شود.»
سانچو فصل قبل با مربی هلندی درگیری پیدا کرد و به تیم سابقش، بوروسیادورتموند قرض داده شد. مربی و بازیکن 24 ساله با هم صلح کرده‌اند و در حالی که هواداران مارکوس رشفورد را برای این پست بهتر می‌دانند، تن هاخ قصد دارد سانچو را در پست ترجیحی‌اش قرار دهد: «مارکوس قبلاً اینجا بوده و گزینه قابل اطمینانی است. اما سانچو مؤثرترین بازیکن در سمت چپ است و اگر نباشد از گزینه‌های دیگر از جمله برونو فرناندز استفاده می‌کنیم.»
باورکردنی نیست که یک بار دیگر یونایتد مسابقات را با مهاجمی در لیگ برتر شروع می‌کند که امتحان خود را در این رقابت‌ها پس نداده، سال قبل هویلان در ابتدا با مشکلات زیادی مواجه بود و حالا نوبت زیرکزی است.
یونایتد تور پیش فصل خود در امریکا را با باخت 3 بر صفر مقابل لیورپول به پایان رساند اما تن هاخ از فرصت‌های ایجاد شده راضی بود: «ما خیلی موقعیت ساختیم که اگر اینطور نبود، باید نگران می‌شدم، از شیوه بازی و ایجاد موقعیت تیم راضی هستم، همچنین از پرسینگ و تلاش برای فرار از آن. اشکال کار ما فقط این بود که از موقعیت‌ها درست استفاده نکردیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی