خبر

سورگی قرضی جدا می‌شود
آخرین اخبار از پرسپولیس حاکی از آن است که به دلیل ترافیک شدید بازیکن خصوصاً در خط میانی، چند نفر از این بازیکنان به تیم‌های دیگر خواهند رفت. در یک مورد جریان از این قرار است که تیم‌های چادرملو و فولاد دنبال جذب سورگی هستند و مذاکراتی هم با این بازیکن داشته‌اند به همین دلیل باید دید در نهایت این بازیکن راهی کدام تیم می‌شود، هر چند از این بازیکن خبر رسیده که سورگی اخیراً از دو تیم لیگ برتری دیگر هم پیشنهاد دریافت کرده است. در این رابطه به نظر می‌رسد سورگی نهایتاً ظرف چند روز آینده به شکل قرضی به یکی از تیم‌های خواهانش منتقل خواهد شد.
 

عالیشاه در تمرین اختصاصی
پرسپولیس، برنامه صبح امروز خود را به تمرین در هر دو بخش فنی و بدنی اختصاص داد. تمرین نوبت صبح از ساعت ۱۰ آغاز شد. بازیکنان بعد از گرم کردن، تمرینات بدنی را در دستور کار داشتند. پس از آن، کار با توپ و راندو انجام شد و بعد از آن، بازیکنان برای برنامه هوازی، در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند. پایان تمرین یک‌ ساعته نیز چالشی با استفاده از گل کوچک بود. در این جلسه، امید عالیشاه اختصاصی تمرین کرد.
 

ثبت قراردادها بعد از پرداخت بدهی
باشگاه پرسپولیس، حق عضویت بازیکنان خود طی سال‌های گذشته را به فدراسیون فوتبال پرداخت کرد تا قراردادهای اعضای تیم در سازمان لیگ ثبت شود. این درحالی است که در صورت عدم ثبت قرارداد بازیکنان تا پایان روز گذشته، جریمه 5میلیاردی در انتظار باشگاه پرسپولیس بود اما سرخ‌پوشان در نهایت از این جریمه فرار کردند. بر این اساس، دیروز قرارداد اعضای تیم با توجه به تکمیل مدارک در سازمان لیگ ثبت شد.
 

 شماره پیراهن‌ها اعلام شد
از سوی کادرفنی پرسپولیس، شماره پیراهن بازیکنان این تیم در فصل جدید به شرح زیر اعلام شد:
آلکسی گندوز ۱، امید عالیشاه ۲، فرشاد فرجی ۳، مسعود ریگی ۵، محمدحسین کنعانی‌زادگان ۶، سروش رفیعی ۷، مرتضی پورعلی‌گنجی ۸، علی علیپور ۹، عیسی آل‌کثیر ۱۰، فرشاد احمدزاده ۱۱، علیرضا عنایت‌زاده ۱۴، سمیر حبوباتی ۱۵، محمدمهدی احمدی ۱۷، ابوالفضل بابایی ۱۸، وحید امیری ۱۹، ایوب العملود ۲۰، سعید صادقی ۲۱، امیررضا رفیعی ۲۲، علیرضا خدادادی ۲۹، گئورگی گولسیانی ۳۰، عرفان ملاپور ۳۳، یعقوب براجعه ۳۷، عرفان نجاری ۴۱، مهرشاد اسدی ۴۴، حسین حاجی‌زاده ۶۷، اوستون اورونوف ۷۰، سهیل صحرایی ۷۶، محمد خدابنده‌لو ۷۷، یاسین سلمانی۸۰، محمد بادپا ۸۷، سینا اسدبیگی ۸۸.
 

جدایی پنج بازیکن قطعی است
طی روزهای اخیر اخباری درباره جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس شنیده می‌شد اما بعد از اعلام رسمی شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس از سوی این باشگاه مشخص شد چند بازیکن در فصل آینده جایی در اندیشه‌های گاریدو ندارند و باشگاه پرسپولیس هم به دنبال فروش قطعی یا قرض دادن آنهاست. در اعلام اسامی بازیکنان، خبری از نام مهدی عبدی، احمد گوهری، امید فهمی، میلاد سورگی و علیرضا بابایی نبود و این بازیکنان فصل آینده در پرسپولیس نخواهند بود. این ۵ بازیکن جایی در پرسپولیس ندارند و با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه، فصل بعد را با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهند رفت.
 

چمن کمپ پرسپولیس آماده دور جدید تمرینات
مدیرعامل شرکت پیمانکار چمن ورزشگاه شهید کاظمی گفت: پس از سفر تیم به ترکیه، مطابق برنامه، زمین را ریکاوری کردیم و با تقویت چمن و ایجاد شرایط جدید، کیفیت و تراکم چمن را مورد بررسی قرار دادیم و بدلیل شرایط اقلیمی و گرمای شدید و غیرمتعارف در فصل تابستان و همچنین نوسان و نامتعارف بودن رطوبت، بیماری‌های قارچی، باکتریایی، عوامل کچلی چمن و غلبه علف‌های بومی بر چمن و ویروس‌های موجود، از مشکلاتی بود که با آنها مواجه بودیم و توانستیم با راهکارهای اساسی و مقابله با آنها کیفیت چمن را ارتقا بخشیم.
اصغربیگی در ادامه گفت: یکی دیگر از مواردی که با آن مواجه بودیم، رشد بی‌اندازه چمن بود که با استفاده از روش‌های متناسب با آن، توانستیم جلوی افزایش رشد بی‌حد چمن را بگیریم تا به یکدست و پیوسته بودن چمن کمک شود. در هر صورت با تلاش شبانه‌روزی توانستیم یک زمین چمن بسیار باکیفیت را برای پیگیری و ادامه تمرینات و برنامه‌های تیم آماده کنیم تا در ادامه مسابقات با مشکلی مواجه نشویم.

جستجو
آرشیو تاریخی